Monday, January 3, 2011

T_T

Tengah malam. Rasa sedih dan seperti mahu menangis.

Lantas saya terus melakukan senaman turun-naik tangga flat rumah dari tingkat 1-17 sebanyak tiga kali.

Apa yang bagus mengenai senaman adalah apabila saya menangis, orang yang melihat akan sangka itu adalah peluh dari bersenam.

Walaupun lelaki juga boleh menangis, saya tak mahu orang tengok saya menangis.

Kenapa sesetengah perkara sangat rumit, walaupun ia sebenarnya boleh jadi ringkas dan gembira?

And, the worst part is there's no-one else to blame.

14 comments:

NAZRUL AZAT said...

asrul, kenape?

Asrul "iLham" Sany said...

NAZRUL AZAT : Kadang2 kita boleh bertukar dari gembira ke sedih dengan sekelip mata.

dengan satu ayat saja, semuanya hilang.

bunga_ros said...

Akak pun penah rs camtu.. Harap2 smangat Asrul tu cpat pulih.. Amin..

Asrul "iLham" Sany said...

bunga_ros : Sama2 lah kita kuat ye, kak ;)

CintaZulaikha said...

pagi tadi yek...bukan ke...???

Asrul "iLham" Sany said...

CintaZulaikha : Emo jap T_T

mynshazmin said...

mengapa..? cheer up eh :)

Asrul "iLham" Sany said...

mynshazmin : Menerima satu kenyataan yang sedih dari "orang itu"

agak emosi, tapi sekarang sudah beransur hilang sedih itu

mynshazmin said...

jgn sedih2 lame2 sgt ok..
wahai gembira tolong datang dan sentiasa bersama insan ini ya..

Asmah Ashat said...

Sedih? akak pun sama. sedih jugak malam tadi kerana tetiba je kehilangan seorang rakan fb yang baik. tak tau la sebab teknikal ke atau apa... Mungkin kesedihan kita berbeza tapi kesedihan lah yang selalu mendorong kita untuk menjadi lebih tabah dan berani.
Semoga Asrul sentiasa sihat dan ceria dalam menjalani kehidupan seharian.

Asrul "iLham" Sany said...

mynshazmin : Thanks ya...saya sudah mula tersenyum...

ubat hati dengan melihat kartun pokemon ;)

Asrul "iLham" Sany said...

Asmah Ashat : agar sedih, tetapi sudah boleh gembira sedikit selepas melakukan senaman...

terima kasih ya, sebab sudi melawat blog saya dan harap dapat sentiasa berhubung ;)

Asmah Ashat said...

Semoga kesedihan sudah beransur pergi k. Walaupun perlukan masa untuk mengusirnya daripada sudut hati.
Melakukan senaman adalah satu alternatif yang bagus. nak tiru la cara tu...

Ok, keep in touch..

Suara Kalbu said...

" Kenapa sesetengah perkara sangat rumit, walaupun ia sebenarnya boleh jadi ringkas dan gembira?

And, the worst part is there's no-one else to blame "

AKAK REALLY LIKE THAT PART. AKAK JUGA SEDANG BERSEDIH TAPI SEDANG CUBA MELAWAN KESEDIHAN

Followers