Thursday, January 6, 2011

Je t'aime, 'Orang Itu'

Spécial pour quelqu'un qui sent si bon.
Je t'adore, mon parfait étranger.



Peut t vous voyez que je suis en amour avec vous, peu importe comment vous voulez aller loin de moi?

Je t'aime tellement ça fait mal.


27 comments:

ciK mOt ©™ said...

siapakah orang itu???

Asrul "iLham" Sany said...

ciK mOt ©™ : Beliau masih tidak mahu dikenali...malangnya...

oRkEd PuTiH said...

salam..
kalau dh suke..sumenye indah ye????

Asrul "iLham" Sany said...

oRkEd PuTiH : mau indah, tapi harus sedar yang buruk juga ada dan saya menerimanya ;)

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

tak sempat abis kelas bahasa tu....tu sebab tak berapa paham

hehhehehe

Asrul "iLham" Sany said...

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ : Luahan hati saya kat 'Orang Itu'

malu...hahahhaa

rATu kEBaYA said...

orang itu je.. selebihnya pening nak membaca.. tapi tetap tak tau apakah yg diperkatakan..

sHaH said...

tak paham..
sy org malaysia..

bunga_ros said...

Dik.. Ape yg kamu tulis ni da..?!

Asrul "iLham" Sany said...

rATu kEBaYA : Isi kandungannya adalah saya sayang 'Orang Itu' ;)

Asrul "iLham" Sany said...

sHaH : Orang Malaysia pun buleh faham bahasa lain apa? ;)

Asrul "iLham" Sany said...

bunga_ros : Cuba blaja bahasa perancis...

terjemahnya adalah : Luahan rasa saya terhadap 'Orang Itu'

;)

Suara Kalbu said...

"Orang itu"..sila baca luahan hati Asrul. Dia malu nak cakap depan depan sebab itu dia pakai topeng hihihi

Asrul "iLham" Sany said...

Suara Kalbu : Dah cakap depan2 dh kak...

tapi...

cuma jadi romantik dengan cakap Perancis lak...hohooho

NAZRUL AZAT said...

org tu tgh keje la, huhuuuu

Moon said...

Maybe Google Translator can help -.-

Moon said...

Special for someone who feels so good.
I adore you, my perfect stranger.

Can t you see I'm in love with you, whatever you want to go away from me?

I love you so much it hurts.

p/s : this is why i LOVE google.

Asrul "iLham" Sany said...

NAZRUL AZAT : Wahh, u tau ekk...spy die ekkk? ;)

Asrul "iLham" Sany said...

Moon : Ada beberapa yang salah, tapi WOW, kagum u boleh faham...

ada ek, translator tu? harus carik,

menarik gak ni...

CintaZulaikha said...

rasa cam nak bagi dewan bahasa dan pustaka jer kat ko sb aku tak paham se[atah haram pon ayat kat atas tu...bley??

Asrul "iLham" Sany said...

CT : Sekali-skala jadi romantik gituuu...hahahaha

nak cakap dlm bahasa jawa aku tak pandai ;)

mynshazmin said...

sweet :)

Asrul "iLham" Sany said...

mynshazmin : Thanks ya ;)

♥ Juliana Violet ♥ said...

♥ the melodi.
:)

Asrul "iLham" Sany said...

♥ Juliana Violet ♥ : For the special "Orang Itu"...cewah

..hizamirahim.. said...

aku suka lagu jet'aim nyanyian lara fabian.
syahdu.
XD

Asrul "iLham" Sany said...

..hizamirahim.. : Harus dengar ni ;)

Followers