Tuesday, July 5, 2011

Saint qui aime une beauté

Même moi, je connaissais déjà la réponse,
mais je dois demander avant que je ne 'mourir',
Pourriez-vous jamais aimé un fantôme,
ou devrais-je dire au revoir?

27 comments:

intan.maisarah said...

saya rasa saya perlukan google translator untuk ini

Asrul "iLham" Sany said...

intan.maisarah : Sila, sila gunakan kemudahan yg ada

;D

Nasriq said...

ich keine ide...

Bidadari Syurga said...

survie de la main de Dieu. Je me soumets à Dieu. Si c'est vrai l'amour véritable est le nôtre. Croyez-moi. Nous nous retrouverons au ciel

Bidadari Syurga said...

lain yang kita taip lain yg dia keluar... heeeeeeeeee...

cik ayin said...

bahasa apakah?

syAzAnA said...

Walaupun saya sudah tahu jawapannya,
tetapi saya telah bertanya sebelum saya 'mati'
Bolehkah anda pernah disayangi hantu
atau saya perlu mengucapkan selamat tinggal?


errkkk. xpahamm. -.-'

zati embong said...

bonne nuit

JARI YANG TERBARAI said...

gua kalo bahasa german bleh la paham huhuhu

gedek! said...

Setuju...

OK... sebenarnya uncle tak paham

Az-Zahra Fauzee said...

splendide, vous etudiez le francais?
moi aussi..
hehehe~

Affan said...

erk nak guna google translate pun takleh sebab taktau ni bahasa apa =.=

delarocha said...

yang au revoir tu je aku paham :-)

puteri ain said...

tak faham . hehe

sahromnasrudin said...

aku tak fahamm..

apepun, probitas et fides ya heheheee

Asrul "iLham" Sany said...

Nasriq : German kan? For 'I have no idea'?

Asrul "iLham" Sany said...

Bidadari Syurga : Oui, mademoiselle

Asrul "iLham" Sany said...

cik ayin : French

Asrul "iLham" Sany said...

syAzAnA : Barisan pertama dan akhir tu betul

;D

Asrul "iLham" Sany said...

zati embong : nuit encore jeune, mademoiselle

Asrul "iLham" Sany said...

JARI YANG TERBARAI : Ko lagi hebat dari aku

;D

Asrul "iLham" Sany said...

gedek! : Hahaha, takpe, at least uncle 'setuju'

Asrul "iLham" Sany said...

Az-Zahra Fauzee : juste un peu

Asrul "iLham" Sany said...

Affan : Bahasa Perancis

;D

Asrul "iLham" Sany said...

delarocha : Selamat tinggal. hahaha

Asrul "iLham" Sany said...

puteri ain : Puisi Perancis ;D

Asrul "iLham" Sany said...

sahromnasrudin : Yang penting kamu tetap dtg blog aku walaupun tak faham

;D

Followers