Wednesday, July 20, 2011

Hadiah untuk si Bulan


Bulan, hadiah beruang untuk kamu, mau? Atau mahu tunggu cd terbaru Siti Nurhaliza?
Atau...

p/s : Entri sepanjang minggu ini berkenaan dengan bulan sahaja. Dan penggunaan panggilan nama 'saudara' itu sebenarnya boleh digunakan untuk lelaki dan perempuan.

27 comments:

Cik TeN10 said...

sy nk jugak !! wlpn dh berlungguk teddy kt bilik ni.. kih3 =)

CintaZulaikha said...

kat aku ko tak bg palk...merajuk noks

zati embong said...

hihi,jat?blh jat tmbahkan kleksi bear2 dlm kete.hihi

monologtinism said...

hadiahnya beruang ke kamu.
cuba terang sikit

buat konfius je duduk tepi beruang tu
=p

ORLANDO AHMAD said...

gua ni lu tak nak bagi hadiah?

♕ Mr.IX ♂ said...

saudara lelaki ke saudara perempuan?? haha...bulan jarak jauh ke jarak dekat?? LOL...

Tukang Karut said...

aku pun nak hadiah jugak...

Bidadari Syurga said...

untung jadi bulan.... beber gebu

delarocha said...

untung kamu, bulan :-)

grOundnUt said...

best nye dapat polok bear..^^

cik ayin said...

nak jugak

ghost writer said...

nih aku mula ragu2 dengan ko nih beb..haha

bulan malam nih cerah jer.awan tak kacau mungkin.

Encik MamaT said...

ala... tiap kali aku mintak buah tangan.. tak pernah nak bagi.. hahaha..

bulan juga membaca blog ni? wah.. menarik....

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

comeyyyy
kalo bulan x mau kasi sama ai jer na :D

Hanis MY said...

comelnyaaa kuma tu, untung si bulan...

Khairul Antasha said...

bertuahnya jd bulan..

hehe..nak jd bintang lah!

rATu kEBaYA said...

memang kau umpama bulan... siap ada entry seminggu untuk bulan.

ishiko said...

beruang ituu sgt comeyy occay ^^

saiazuan said...

pergh.. minat bear ek..hehe

sahromnasrudin said...

sdra itu universal sifatnya kan :-)

Papa Mifz said...

sure bulan suka nye la...terus bulan mengambang...:)

nyanyisunyi said...

banyaknya teddy bear...

Liyana Zahim said...

Erk? Eh tedy bear itu bak lah!

khairul akmal azman said...

abg bear..
comel 2..

Ezay Hadry said...

nak garfield yang belakang tuh..haha

Az-Zahra Fauzee said...

oh bulan, enggan melayan diriku lagi...

nyanyi jap...

bulan sungguh bertuah walopon cume sekejap.. em~

nawal addina said...

uncle , sy pnya ? :(

nak jugak .. hee ~

Followers