Friday, July 1, 2011

Merah

Sedang berada di tanah yang dipenuhi dengan 'jambu', makanan murah, mak cik-mak cik bergelang penuh lengan dan 'pahlawan merah'.

- AWESOMENESS, malangnya sekarang tengah tak ada selera nak makan sebab masih menjadi 'Hantu'

24 comments:

saiazuan said...

apa itu hantu? hehe

Asrul "iLham" Sany said...

saiazuan : Hantu bermuka comel

;D

flyz said...

bendera negeri kawe..

opss!!! lupa 1 negeri dan KG ye

Asrul "iLham" Sany said...

flyz : Yes, Paloh ruless..hahahaa

zati embong said...

blk kg ke?

hihi,semangat x datang2 la ni?

Hans said...

kelate?
wah
best la ekau


Himpunan Kata - Kata Hikmah Hans Hanis

Nasriq said...

agak tak berapa faham di sini...

ghost writer said...

kelantan masih dalam ingatan.

Encik MamaT said...

kah3.... tgh angau teruk ni... haha...

oRkEd PuTiH said...

hantu????merah???

Bidadari Syurga said...

oooooooooooooo segan nak makan yeakkkkkkkk? heeeeeeeeeeee.... hantu warna merah yeak...? auw.... comel2 belakakan?

♕ Mr.IX ♂ said...

'hantu' manusia kah??

♕ Mr.IX ♂ said...

baru jer tengok berita pasal 'Pahlawan tanah Merah', makcik-makcik bergelang penuh lengan sedih di sebabkan 'hantu' ...

Zuha said...

Pahlawan merah!! nice...

hantu?? wakaakkaka

http://mat-jungle.blogspot.com/

Papa Mifz said...

tanah kat mano yg dipenuhi jambu tu..?

HEROICzero said...
This comment has been removed by the author.
HEROICzero said...

nasib baik merah, tak kuning ! haha.

puteri ain said...

jambu ??

Asrul "iLham" Sany said...

zati embong : A.ar, di tanah Jambu. hahaha

Hans : Best sgt dapat jumpa family ;D

Asrul "iLham" Sany said...

Nasriq : Merah tu mewakili warna negeri Kelantan, jambu tu adalah orang2 klate yg 'cute'

ghost writer : Sentiasa n selalu diingatanku ;D

Asrul "iLham" Sany said...

Encik mamaT : Angau lite2 je...hahaha

oRkEd PuTiH : Hantu di negeri merah yg comel ;D

Asrul "iLham" Sany said...

Bidadari Syurga : Ofkos, hantu2 di negeri merah ni comel2 blaka. tak berminat? hahaha

♕ Mr.IX ♂ : Yang penting makcik2 ni kaya n stylish ;D

Asrul "iLham" Sany said...

Zuha : The Red Warriors rule

Papa Mifz : Semua tempat di negeri 'merah'

;D

Asrul "iLham" Sany said...

HEROICzero : Merah campur putih ;D

puteri ain : Jambu as in 'budak2 comel'

Followers