Sunday, July 24, 2011

Hearts Shikin

Selepas hampir dua tahun tak jumpa, akhirnya dapat jumpa balik kawan baik masa sama-sama belajar dulu. Walaupun dapat jumpa kejap pun, jadi le untuk lepas rindu. Rindu kat kawan yang bernama Shikin dan dua Godsons saya yang diberikan nama gelaran 'si kurus' untuk abang dan 'si gemuk' untuk adik. Sabtu depan mau jumpa dia lagi... yahuuu...
My beautiful harp player, Shikin (mak si kurus + si gemuk)

Si kurus yang nakal (last skali jumpa masa dia kecik lagi)

Si gemuk yang sangat-sangat COMEL

p/s : tak sabar nak bawak budak-budak ni gi jejalan. ;-)p

22 comments:

Hanis MY said...

dua2 pun comel...wahh layout baru! sweet...

zati embong said...

alala comel.jat selalu angan2 nk bawak bdak2 jalan tau.tp xtahu nk angkut budak mana.hihi

oRkEd PuTiH said...

huhhu..comelnye..bl nk bwk sy jln2 plak..huhu=)gurau jerk..

delarocha said...

ada instinct ke'bapa'an disitu

Pembunuh Tanpa Bayang said...

asal itu yang menggembirakan hati kan =)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

Rasa nk geget pipi tu
Gerammmm (~_~;)

ORLANDO AHMAD said...

comel budak2 ni hahaha

p/s: gua takde hal bro kalo nak kolobrate menulis, ape2 hal Lu roger gua...

email gua: romeokampong@gmail.com

ghost writer said...

shikin tuh pun leh tahan cun gak ek..haha.

*gataiii

blog-tips-kurus said...

elok praktis dari awal. hehe!

Wanz Mejuez said...

anak siapa ni?? ang ke shikin?? pening2..

ILA HonEyBuNNy said...

comeiinya budak2 tu...

macam nak cubit2 ja pipi dia..hehe

syAzAnA said...

ouchhh! comel kot! gerammm!

nak kidneppp!

Ezay Hadry said...

comel budak tu pakai baju i heart UTM..hehe

Khairul Antasha said...

suka tgok gmbr last!..comel..nak gigit2~!

Tukang Karut said...

asyik culik anak orang jea... anak sendir bila pulak?

syrupmasin said...

hoho..comel je budak2 nih :D

saiazuan said...

haha si kurus n si gemuk.. melekat la smpai besar~

♕ Mr.IX ♂ said...

tukar layout lagi~~~ hehe

ishiko said...

hahaa..
nk gigit si gemok tu bleh.. ^^

Cik TeN10 said...

ololo comelnye yg kecik du.. debabb >.<

Mya said...

Comel!:-D

Encik MamaT said...

wah.. ada bakat dah ni asrul... cepat2 la weh... hahaha

Followers