Friday, June 17, 2011

A Girl Who Couldn't Sleep

Rabu lepas saya ajak kawan saya, Cheayin teman pegi carik jeans. Pusing2, ronda2, last2 takda yang berkenan. Ingat nak jejalan lama lagi, tapi cian lak kat member sebab dia dah ngantuk n penat. 1st time jumpa awek yang tak suka suping tingkap ni. muahahaha. Cheayin, take few days and try to have some sleep. (cewah, cakap kat orang senang, saya sendiri pun memalam cam burung hantu. susah sgt nak tido. agaknya orang art ni sgt2 susah nak tido malam2 ek. Art le sgt) Pe2 pun sangat best kuar ngan member2 lama/baru.

Ni le CheaYin

Sempat ag cek aksesori walaupun dh ngantok tahap gaban

p/s : Ngah tensen pasal masalah air kat rumah. Seb baek ambo seorang yang sabar dan tak suka maki2 orang. Amin...

10 comments:

CintaZulaikha said...

umah ko tader air ke noks????

Asrul "iLham" Sany said...

CintaZulaikha : Ada orang rusakkan pili air aku...tensen

Senorita said...

eh, saye pon tak suke "suping tingkap".. hehe :p

Asrul "iLham" Sany said...

Senorita : Wah hebat ;D

saiazuan said...

masaalah air ek, kek area mano tu?

Asrul "iLham" Sany said...

saiazuan : Cheras

Nurarnida Sabrina said...

aku suka shoping tingkap.sebab itu sahja aku selalu mampu buat.

Nasriq said...

mandi kat masjid la... muahaha...

Asrul "iLham" Sany said...

Nurarnida Sabrina : Sama. muahahaha

Asrul "iLham" Sany said...

Nasriq : Tak best, takde sabun wangi muahahahhaa

Followers