Saturday, December 10, 2011

Selamat Menyambut Hari Tua, Nada

Sila abaikan kecomelan gua dan fokus kepada awek sebelah
Sebelum gua berambus bercuti-cuti kat penang, gua ingin ambil kesempatan untuk ucapkan selamat hari jadi kepada kembar gua iaitu Nada. Tahun ni gua tak sambut birthday dengan lu, gua merajuk dengan lu sebab lu makin busy sejak lu kahwin dengan mamat Korea tu. Cis! Hahaha. Apa pun selamat hari tua, lu je tua, gua muda lagi dan lagi jambu dari laki lu. Muahahaha.

14 comments:

dill said...

Happy Birthday, Nada!

*Asrul, comel sangat!

dill.

CintaZulaikha said...

cakap kat nada..hepi buffday ...

Lea Isnawi said...

err kembar ke bini??

hihihi

happy brithday, nada!

Anisa Hang Tuah said...

happy birthday nada,

nadahaifaa said...

Haha, Happy Birthday to you too Abang Asrul.
Apapun kau tetap tua dari aku. ^___^
Thanks sume...

syabab said...

hepi birthday nadaa..penin jap ngh cr angle mane la point yg menunjukkan kembar nih?-.-" hehe

Juliet_iRa~" said...

happy birthday nada!!

laa xpergi penang lagi ke?hahaha ;p

teha said...

syokk nyee kalu ade twins !

Rain said...

selamat hari lahir kepada yang baru lahir hihi

ORLANDO AHMAD said...

jeles ngan Lu, apesal comel?

syabab said...

btw xkan kalo kai tua pon xleh bagi kalo die mintak sedekah?hehe... tp papepon setiap org uh kenne gak berusaha insyaAllah akan dpt pulangan yg selayaknya.. :)

*SiRibenMerah said...

happy birthday to both of you~

Hanie_Dew said...

waaa..mesti hasben korea dia lagi jambu dari ko kan. tu yg ko jeles. hahahahaha

Jue said...

Ensem mcm Rain x?hohoho

Followers