Tuesday, December 20, 2011

Figura Aksi : Captain America

Yeay, gua ada menan baru! Antara watak feberet gua iaitu Captain America, suka mamat ni sejak baca komik The Avenger yang old school. Tak suka versi baru! Gua bangga Ashraf (Chris Evans sebenarnya!) jadi Captain America! Tunggu Jake Sully yang mahal tahap gaban lak sampai! Harap2 bini Jake Sulu iaitu Neytiri bakal kuar gak. Yeay!
Kotak yang shiny 
Capt A : Capt AiS muahaha
Member Toyers gua cakap muka dia macam Brad Pitt dari Chris Evans (mamat yang gua modelkan untuk watak Ashraf)
Senjata yang paling AWESOMENESS : The Shield! Memang CUN! 
Seksi tak punggung flat beliau? :D

With the gang
P/S : Tengah tunggu menan2 lain sampai. TAK SABAR!!! (gigih kerja carik duit muahaha)
P/S/S : Gigih siapkan kerja sebelum bercuti ujung bulan Januari 2012

31 comments:

dill said...

asrul, belanja menan!

dill.

*SiRibenMerah said...

kamu nk cuti kawen ke?
lalalalala..

*kadang2 suka buat spekulasi... ahaksss...*

jum ngeskrem(ngedate+eskrem) 31st neh di mana2....

Anonymous said...

wah...
nak satu menan!

Izuan said...

Ashraf? Sedap nama dia. Harap dia jadi anak yang baik nanti hahaha

Khaisya said...

gigih carik duit beli menan..xpe..hehehe

Anonymous said...

walaweh.cool sungguh menan ko. hensem lak tuh menan tu.

weh mmg sgt kuciwa masuk muzium tu. tsk tsk tsk.

aku suka sume tmpt. best kan penang

Jue said...

bape rat dah ko abiskan beli action figure neh beb..ish ish2..mmg respek!! aku err x tgoda ngan pungung flat **tetibe** haha

eita said...

kau main menan lagi?

Jue said...

20k ko dah abiskan? **pengsan** takpe aku phm

sahromnasrudin said...

ari tue kua movie kan

Chuu Muqhlis said...

muke dia sgt realistik >___<

Aleen Aiden said...

peh peh pehhhh!

Anonymous said...

next trip becuti ke mana ko asrul.

Anonymous said...

ko bole la bukak toy museum kat kl ni kan..kasi baik punya presentation. =p

Jue said...

jun nxt yr p sbh/swk? ms tbaek beb

syabab said...

wahh my feveret toy...nk menan..nk menan... syabab igtkntd pic capten america uh Ais pakai kostum...tenung dlm2 upenyer anak patung..hehe.. jele lak... npe Ais xbeli kostum lg best leh men secare real..teringin syabab nk pakai costume menan...hehe

Anonymous said...

syabab tu nak jadik cosplay ke ape. hihii.

wah ko nak keliling asia. mesia ni aku pun tak round lagi. hahahaha.. nak gi s'pore dulu ah. teringin sgt nak pi Universal Studio.

Anonymous said...

oh sangat sangat sangat jeles ngan kerjaya yang kene travel ni.

impian terbesar nak gi korea. pastu nak gi europe sbb europe tu tmpt sume romentik harusla pegi dgn kesyangan memasing kan.

Anonymous said...

ur wife suke keje ke. hhmmm...tu susah nak ckp la. hahahaha..

Juliet_iRa~" said...

wuuuu ohsemmm nyaa! :)

kotak pon nmpk mahal apatah lagi harganya!haha ;p

beli on9 ek?

Puan Kutu said...

wah selalunya dpt tgok dr luar dinding kaca je.en suami nak beli tak mampu.hahaha..mahal gila menan nie semua.bley beli beras berkampit-kampit.haha..

Juliet_iRa~" said...

keta kura2 comel keta apa?wolksagen ke?hehehe ;p

survey2 dl tp mcm more ke myvi je..huuu...

pssss : times square mmg syurga menan..dah lama xjalan g sn..;p

NasQ said...

errr... nak komen apqa lagi ek... mainan lagi!

khairul akmal bin azman said...

gua ttp jambu plus poyo..
captain poyoness..
hehe

rozeeta rashid said...

seronok betul kumpul menan ye. hehe. ni berapa harga nih?

Mr.Superman said...

hai asrul!sory bro,lmbt betul aku balas.kayuh pelan2 la..bz byk.Aku suka barbie,sbb dia seksi.hahahhah

Anati Soki said...

amboi!
mainan baru!
ngeeee

iem said...

kalau aku jual maenan ko byk2 ni
kayo aku..
hoho

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

perbaih duwet gaji kat mainan jer
cuba upload whole collection uols tue

Asrul "iLham" Sany said...

SEMUA : Nanti gua bukak muzium menan ek muahahaha

Juliet_iRa~" said...

haha..sbnrnya ok je member dgn gay ni tp sbb xda membe gay so rs mcm 'xpatut2'..haha..then i will be teacher so kalo cikgu dia pon mcm oke je dgn gay, bdk2 tu kang jadi ape plak kang..so kena tunjuk tauladan y baik..;p

sekian..heee

Followers