Monday, September 26, 2011

Watak Feberet

Nak tanya, dalam shorts Amer+Ashraf watak mana feberet korang? Dan watak mana yang paling banyak drama?

Amer : Middle-age guy, boroi + berbulu dada, cikgu muzik dengan masalah cepat emosi, suka makan, kuat merajuk, cepat jeles tetapi sangat sayangkan keluarganya.

Ashraf : Late 20s guy, muscular, a painter + artist, soft spoken, fashion addict yang sukakan lelaki boroi aka abang2 beruang.

Katerina : Sexy 40 with killer curves, feature editor W + fashionista, workaholic mother, suka spoil Syrena dan sukar untuk mendalami motherly nature.

Syrena : Outspoken 5 years old girl, tahu fesyen lebih dari Amer, sangat manja, gay friendly dan melihat Amer, Ashraf dan Katerina sebagai hero serta idolanya.

p/s : Next short akan kuar early Oct.

32 comments:

zati embong said...

mestilah syrena!hihi.

haNIz said...

syrena!! love cute gurl!!

Anonymous said...

syrena sure cute, cakap pn talkative innocent girl...

blog~blog~ blogwalking!! ^__^V
Latest Entry :
1.Kita Kawan Kan? Kan?
2.Cave of Golden Rose COllection Download
3.Dapat Duit Pasif Online

Anonymous said...

penegsan. aku suke syrena sebab dia cute kot kalau tau fesyen lebih dari Amer.

Katerina pun aku suka sebab aku admire pompuan yg ada curve even dah 40. pastu kerjaya hebat gila. editor beb. 1st class career kowt dlm fashion world.

pastu aku suke ashraf sebab dia hensem, muscular, soft spoken.

amer average.tak tau kenapa.

plot plot drama belum gempak sangat. masih di tahap suam je.

sekian terima kasih.

Anonymous said...

suke watak syrena!

Anonymous said...

@hanie: eh ashraf tu gay ko taw? bhahahha..lariiiii

khairul akmal bin azman said...

syrena la menonjol!

HEROICzero said...

memang katerina la kan , killer-curve . keh3x

So Shy Lady (SSL) said...

syrena mnng feveret. watak asyraf trlalu brani..seram tp ok gak watak tuh

NasQ said...

aku tunggu watak aku... hoho...

ewanthology said...

aku suka watak delarocha laa.. erkk

ewanthology said...

katerina la weii... bab sexy2 ni mmg aku sukee..ahaksss

Bidadari Syurga said...

kita suka katerina....

bukankosong said...

ha..ha...sy vogue 4 cameo duta SAM ritu!

mestila syrena, sbb dia suka uncle Rashid, then chumil, petah dan terima dua daddy nyer seadanya...

Ingat senang nk jumpa kt dunia sebenar nih

AmirFX said...

Salam singgah.. :D

Anonymous said...

Uchi.aku tau la! tp still suke orang hensem. hihihihi =)

Kak Amy said...

suka watak syrena...




note: salam kenal, saya singgah dan follow sini same..jemput singgah di belog saya...

Anonymous said...

"syrena..arini unkle uchi arini xbape bagus jadi jgn kco iye..."

ORLANDO AHMAD said...

yg seksi

wahida said...

salam kenal...terus follow sini..

anamizu said...

gile bijak syrena!
mmg kalo aku dpt,knfem aku cubit2 pp die! huuuu~


cik ana.

Arfazilah Abka said...

of kos syrena..cute manja2 lagi...(huhu..tiba2 ingat Aniq yg ada dekat kg..)

Unknown said...

hoho minat katerina :D

GadisKasutConverse said...

Amer:kalau boroi,blh suh dia buat tekan tubi.cepat emosi maknanya dia peka keadaan sekeliling.Sygkan family itu sgt penting.

Umie Nadhirah said...

aku suka amer sebab perut dia kedepan =)

Run Away said...

syrena ...lah sy shukew...;d

Hanis MY said...

katerina hehe... i nk tungu dia jd motherly...will she be one?

sahromnasrudin said...

syrena..mesti dia kiut kan hehehheeee

Jue said...

ala mecik..hr tuh dah komen ><~ dah ilang lak! sabo je la

aku suka watak asraf sbb kitaorg mcm bole geng hehehe pastu dia gay, so aku xyah risau dia akn ade feeling ngan aku hohohoho

Jue said...

ala syrena tu comei..lg ramai peminat..kalau dia Justin Bieber ke Rain ke..br aku nak hahaha

dill said...

sayang syrena.

dill.

m said...

syrena! hee

Followers