Saturday, September 17, 2011

Teaser Short #3

Ini adalah jawapan mereka mengenai fesyen.

"Aku tak kisah pasal jenama sebab aku selalu rembat jaket Ashraf. Walaupun banyak pakaian dia, aku tak muat," Amer selamba.

"Saya suka Missoni, Tom Ford, Simon Spurr, Alexander McQueen... Terlalu ramai yang saya suka," Ashraf teruja.

"Burberry, Little Marc Jacob, Stella McCartney Kids, Harajuku Mini... Semua Syrena suka," Syrena gembira.

"Hourglass dresses cause I have curve," ujar Katerina.

"I benci pakai kasut! I lebih suka pakai sandal or selipar!" kata Fajarn.

"Aku mana suka fesyen! Ashraf tu je ngada-ngada pengaruh Amer berfesyen. Sampai anak buah aku, Syrena bukan macam orang Melayu. Kecik-kecik dah pandai belanja besar!" Maria marah.

Ini pula jawapan beberapa blogger cameo tentang fesyen.

"Aku tak suka orang-orang yang post status kat fb pasal jenama-jenama. Poyo sangat!"

"Aku suka jenama SAM. Selesa."

"Saya suka pakai kasut yang selesa sebab saya suka berlari. Kelam-kabut sikit."

"Akak suka stail Jepun, dik. Super kawaii."

"Saya suka yang fesyen comel. Tambah-tambah yang ada corak beruang. COMEL."

"I love high end street wear cause I'm a fashionista, darling."

"Walaupun aku awek, tapi aku suka pakai menswear inspired."

"Aku tak kisah pasal pakaian. Yang penting rambut aku ada stail retro."

p/s : Katerina, Fajarn dan Maria adalah watak-watak baru dalam Amer+Ashraf. Katerina diinspirasikan dari pelakon Kate Winslet (sebab badan beliau sangat-sangat...SEKSI, terutamanya tang punggung tu...pergh)

p/s/s : Can anyone guess which bloggers I'm talking about for my next short? Jeng, jeng, jeng....

28 comments:

Anonymous said...

kate wisnlet tue...woah!

ewanthology said...

err, erm, hurm......

anumuchan said...

ahaha xtau la sape.adess

dill said...

jeng3x!

dill.

Jue said...

Maria marah btul nmpknya tu.hihi. Kemain kan si kecik memilih brand
Urm, msh x dpt teja sapa *tangan garu kpala haha

uncle gedek said...

upload gambar punggong tu....?

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

Guess who???
Tatawww blur la ngeeee

NasQ said...

sokong uncle gedek... sila upload gambar punggung tu....?

ORLANDO AHMAD said...

hidop uncle gedek!! we want punggung. we want punggung!!!

khairul akmal bin azman said...

haha..gua x le teka la..
makn xxxx lak cter ni..hehhe

norh said...

ish uncle gedek..tak padan dgn umur,

AiS & tukang karut takpe la.. :P

Anonymous said...

wah wah wah, pelbagai pandangan tentang fesyen...

saye suke fesyen yang adorable.. ngee~

Hanis MY said...

entah tatau la saper... but am not a fashionista hehe...boleh finin kalau folo trend dr masa ke semasa...

Unknown said...

hahaha...uncle gedek & orlando ahmad terbaik la...

CintaZulaikha said...

banyak sgt watak ko la cayunk..mana aku hengat~

ILA HonEyBuNNy said...

heheh.rambut tu penting..ngeh3..

sapa2...tunggu n lihat la...heheh

Anonymous said...

uh oh.. susah nye teka teki kali ni. meh aku cube.

Ryn Away : "Saya suka pakai kasut yang selesa sebab saya suka berlari. Kelam-kabut sikit."

Mya : "Saya suka yang fesyen comel. Tambah-tambah yang ada corak beruang. COMEL."

Juliana @ Vee : "I love high end street wear cause I'm a fashionista, darling."

aleen aiden : "Walaupun aku awek, tapi aku suka pakai menswear inspired."

ni je aku boleh teka. yang lain tu was was.

m said...

hee xsalah pun nk cakap psl jenama asal jgn over suda. hee.. whos next tu?

Anonymous said...

yg mane slesa. apa barang pesyen2, he3

zati embong said...

hihi..ala bgtahulah..

Aleen Aiden said...

aku pun xbrape nak kesah sgt pasal jenama.pesen nampak berkenan terus nak sambar.dan slalunye pakaian pompuan lebih senang ddapati dr lelaki.huhuh

Umie Nadhirah said...

jeng3.. siapakah seterusnya...btw aku suka pesyen lady gaga.. bhahaha

Cikgu Fonik said...

salam,

betulla beauty in the eye of the beholder,,,ada suka kurus ada suka gemuk...

bukankosong said...

cam dh tau..

:p

sahromnasrudin said...

watak cameo cam padi dah takde lg ke????

Khaisya said...

bab2 pesen ni x amik kisah sgt..asalkan menutup aurat & selesa...

Run Away said...

tak pandai nak berfesyen...;d...hik...;d

Asrul "iLham" Sany said...

SEMUA : Wah, macam2 komen ya

;D

Followers