Tuesday, September 6, 2011

Cameo Bloggers

Imej baru untuk Amer + Ashraf berdasarkan dua orang pelakon ni. Robert Downey Jr. as Amer dan Chris Evans as Ashraf. Gambar ni cam gambarkan hubungan Amer dan Ashraf. haha.

Lepas Orlando/Romeo Kg. sbg Ustaz Seksi cameo dalam short saya, dan dua aweks jelita iaitu Jue + Hanie_Dew akan cameo dalam 2nd short... (akan debut next short minggu depan...sabar ye kekawan)

Saya nak tanya, ada blogger-blogger lain mau turut cameo dalam shorts pasal Amer + Ashraf???

Kalau nak, korang nak jadi watak baik ke jahat?

Ada cadangan macam mana mau saya selitkan watak2 korang sebagai cameo atau mau saya 'suprise'kan sedara semua?

Thanks kepada semua yang sudi baca dan beri pandangan terhadap teaser/short Amer+Ashraf. Samada melalui ruangan komen, fb, sms, ym dan jumpa secara terus dengan saya. Saya AMAT2 hargai.

p/s : teringin nak jadikan seorang blogger yang saya SGT2 'suka' sebagai cameo... Kala ini tiba-tiba saya rasa beliau 'sangat2' seksi walaupun sebelum ni dia bukan 'ciri2' yg saya cari...

49 comments:

Jue said...

wah robert & chris..giler ah!! jejaka hot tu weh!!!

ala, time kaseh beb sbb cameokan jue & hanie! Kitaorg sgt berbesar hati dan segan tapi mahu hihi

seriously thanks beb! **terharu**

sapakah blogger yg sangat 'hot' tu? jeng jeng jeng =)

Asrul "iLham" Sany said...

Jue : Rahsia... *blushing*

sama2 kasih...

;D

Anonymous said...

waduh bayangan watak nya hensem banget dong. alah. terbayang bayang gila bayang pulak nanti.

ye betul kami sangat terharu dan malu malu miaw. hehe.

Anonymous said...

oh.lupa lak. cantek banget sih background layout nya.

nape tetibe aku ckp indon ni. haha.

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

noks mak ni almost faint masa terjah sini...ingatkan salah blog ngeee...terserlah la sgt pic ai itew...curlastt new n3 new layout gitew....

hero howt giler hocayy....teringin nak tahu sapa la blogger yg noks suka itew...nnt bagitahu kat next n3 na....@_____@

Asrul "iLham" Sany said...

Hanie_Dew : Haha... ofkos ar Amer + Ashraf ensem, walaupun Amer boroi...

tu r, nak feature bloggers2 dalam shorts Amer + Ashraf

tunggu ye next short ada kamu + Jue

;-)p

Asrul "iLham" Sany said...

☆*♥L@dy @yU♥*☆ : HAruss ar letak gambar2 kesayangan kat wall hohoho

p/s : blogger yg saya suke???
rahsia *malu* tp beliau ada dalam salah satu gambar wall sy...

;-)p

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

mesti hat pretty, young and ranggi....kena tgk anak dara mana yg bertuah itew ngeee

Asrul "iLham" Sany said...

☆*♥L@dy @yU♥*☆ : Neway, baca entri akak yg baru tu sy ada idea nak create watak akak cam ne...hohohoho

;-)p

ORLANDO AHMAD said...

Ustaz seksi takpe, jangan ustaz gay dah la yee hahaha

Asrul "iLham" Sany said...

ORLANDO AHMAD : Ko dah takleh cameo lalink... bg peluang kat orang lain lak hahaha

baideway Amer + Ashraf je gay dalam cite aku, orang lain str8

gituuu

;-)p

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

uiks ai ader jer dlm ni???
OMG jgn buat gurl gemok yg suka mkn cake ngan eskrim dah la ngeee

Jue said...

kalau dah blushing gitu mmg molek lah..xyah susah pakai 'blusher' hihihihi

Asrul "iLham" Sany said...

☆*♥L@dy @yU♥*☆ : Ade le, cameo...

tak ar...

watak akak harus ar glamer dan grand... gituuu hahahaha

Jue said...

**bole baru prsn layout dah berubah LOL**

sile lempang saya laju-laju

HAHA

Asrul "iLham" Sany said...

Jue : Kah3... blusher takyah pakai, saya dh JAMBU hohoho

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

curlasttt noks...
can`t wait ni...
vass ker...boley dlm novel jer
lap ayaq mata terharu :D

Bidadari Syurga said...

heeeeeeeeeeeeee background dia seeeeeeeeeeeeee best....

p/s: watak ke? heeeeeeeeee... ngehngehngeh angkat tangan....

Puteri said...

perhhh..macam novel terhebat dipasaran la plak.. belum kuar sepenuhnya dah berebut orang nak beli tiket.. sedia menunggu...

Hans Hanis said...

tak ada pun watak aku?
ada ker?
kalau ada tolong bagi aku jadi jahat boleh tak?
aku dah bosan jadi baik
jahat dalam imaginasi aku suka
hahahahaha
tapi kalau kejahatan watak yang ko nak buat nih setaraf dengan kekejian 2 ekor malaun Petknode tu...
aku rasa ko jadikan aku baik jer lah
:-)

khairul akmal bin azman said...

bile nak di filem kan?

Asrul "iLham" Sany said...

☆*♥L@dy @yU♥*☆ : Curlast...

Bidadari Syurga : Dah fikir satu watak cameo untuk kamoo...

Puteri : Ofkos...hahhaa. tu blum wat ag ni hahaha

Hans : Baru nak wat ko jadik watak baik, tapi aku rase ko jd jahat best gak, anti kepada watak Amer + Ashraf, tp takde ar smpi homophobic.

khairul akmal azman : Tunggu Aaron Aziz jadi boroi dulu kah3

Hizami Li said...

aku boleh ?
aku nak watak jahat !
haha.
jahat yang gile2 punye jahat.
aummm...
:B

Asrul "iLham" Sany said...

Hizami Rahim : Buleh, sape cakap takleh?

;D

memyn said...

wah wah wah.. cepat2lah siapkan novelnya ye..

ewanthology said...

rasa glamer pulak kejap bila pic gua ada dalam background tu... huhu

Asrul "iLham" Sany said...

mynshazmin : Will feature cikgu as cikgu ye dalam my short ;D

delarocha : Lu memang fofuler ;D

m said...

saya nak jadi watak baik yg comel, boleh? hihihi =p

Asrul "iLham" Sany said...

Mya : Boleh ;-)p

thanks sb sudi cameo dlm shorts sy, tunggu taw

;D

NasQ said...

siapakah yang sangat beruntung tu dapat masuk novel... hoho..

zati embong said...

eh2..jat nmpak jat la..hihitukang karut pun!

Asrul "iLham" Sany said...

Tukang Karut : Tungguuu...

zati embong : Korang berdua kan fofuler, i menumpang populariti je hahaha

syasya said...

okeh kacak amir n ashraf! cemoe bg watak jahat la..baru menarik cerita hehehe

Asrul "iLham" Sany said...

syasya : Wah, kamu pun mau jadi watak jaat ek? menarik ni...wokeh, nanti sy akan cameokan kamu jadi jaat...

;-)p

bukankosong said...

jgn lupa watak owg kelate keje kat JUSCO

yg penting seKG

ha..ha..

Run Away said...

wa....santek lew backG.......;d

CintaZulaikha said...

tak sabor nak tgu watak lain tuh...

monologtinism said...

ee takutnya.


hihi.

Unknown said...

wohoo.. gudluck then :D

Asrul "iLham" Sany said...

bukankosong : Haha will do dude ;-)p

Run Away<3 : Ofkos.

CintaZulaikha : Ko nak jadi watak pe lak?

monologtinism : Pe yg takotnye?

Saiazuan : Thanks dude.

sahromnasrudin said...

tak sangka pic aku masuk dlm wallpaper hang nie..

rasa terharu ...

trime kasih ya

Asrul "iLham" Sany said...

sahromnasrudin : Ofkos... tumpang populariti ko jap hohoho

Anonymous said...

hari hari aku bukak blog ko nak tgk next short. eksaited lebey.

Asrul "iLham" Sany said...

Hanie_Dew : Next week akan debut short #2... nanti akan dihebahkan kat ur blog

;-)p

Hans Hanis said...

hahahhaa...menanti2

Unknown said...

ade watak manusia teda perasaan tak,hati penuh dendam tujuan hidupnya satu je,hidup hanya utk membunuh demi menghilangkan perasaan dendam..<---gwe suke watak tue...

Asrul "iLham" Sany said...

Uchi kay-f @hmad : Tu tahap thriller dh... maybe next project kot

;D

Unknown said...

okeh lah tue..ape2 project..gwe on je..cantek!!!!

Asrul "iLham" Sany said...

Uchi kay-f @hmad : Cun, thanks sb sudi baca shorts2 gua

:D

Followers