Friday, August 12, 2011

Jeffrey Dean Morgan

Cite ni berlaku semalam kat 'Baram' dekat-dekat KL. Sementara gua ngah tunggu editor gua q beli nasi ayam dara, gua pun usha2 le orang2 'cute' berdekatan. Sekali ada seorang brader muka ganas tengking gua.

Brader : Hoit! Lu pehal usha2 bini gua!? Lu nak main bini gua!?

Dalam hati gua dah gubra, tapi gua coolkan diri. Pastu ngan muka takde perasaan, gua balas balik.

Gua : Gua gay. Gua nak main ngan Jeffrey Dean Morgan je!

Editor gua settle beli nasi. Gua gedik2 pegang tangan editor gua.

Gua : (Gedik) Darling, I kena marah.

Editor : (Sama gedik) Ciannye kat B, jum kita alek rumah, belai2 perot.

Bini Brader : (Marah) Tu le! Jeles sangat! Ngan gay pun nak marah!

Brader muka ganas merah-merah. Gua cabut ngan editor gua sambil pegang-pegang tangan.

p/s : Gua ngan editor2 gua sama2 otak gile.

p/s/s : Terpengaruh cakap 'Gua, Lu' sebab baca blog ustaz romeo.

56 comments:

bujal X said...

seb baik kamu tak buka dengan buku lima semalam~keh keh~~

NasQ said...

ei... geli geleman!

Asrul "iLham" Sany said...

bujal X : hahaha... kalau gua kena, gua balas ar balik...

Tukang Karut : Ko sukee kannn? hahaha

sahromnasrudin said...

reverse psychology tue huhuhhhhh

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

habit u setiap kali new n3 setiap itew la tukar background ekkk

Asrul "iLham" Sany said...

sahromnasrudin : Haruss...

☆*♥L@dy @yU♥*☆ : A.ar...suke wat cam tu... seksiii... :D

zati embong said...

hahahaha.lawaklah.betul ke ni dik?hahaha.best2!

Asrul "iLham" Sany said...

zati embong : Benda tol2 jadi semalam... :D

Khaisya said...

nak kena elak dr kena buku lima trpaksa la buat geli2..auwwwww..hahaha....

Asrul "iLham" Sany said...

Khairul Antasha : Hahaharusss...

khairul akmal bin azman said...

hehe...untung la!

Asrul "iLham" Sany said...

khairul akmal azman : Untung SGT kahkahkah

ILA HonEyBuNNy said...

hahahhaha...

memang gedik..ehhe...memang otak sengal betul la..ehheh

Asrul "iLham" Sany said...

ILA HonEyBuNNy : Haha :D

LADYHEART said...

terbaik la..hehe..tp arap2 xbtol la pengakuan awk 2..=P

Aleen Aiden said...

ini citer betul ke miots sbenarnye nih?agagag~

monologtinism said...

haha

gila taktik menarik ni
perempuan boleh buat tak?
haha

Asrul "iLham" Sany said...

LADYHEART : errr...

aleen aiden : Kisah benar cam siri tv3 dulu...

monologtinism : ko cuba pastu bgtau kat aku... slamber...haha

lilypelangi said...

geli !!!! hahaha




jangan gay betul2 sudaa~

Asrul "iLham" Sany said...

Wanz Mejuez : Aku slalu je guna alasan ni hahaha

lilypelangi : Tak baek geli2... gay pun manusia gak... :D

si para para said...

haha lu ngan member lu memang cool..
tapi jgn gay betul2..
kan tak pasal2 kena laknat.

Jue said...

euw!!!hahahaha
sama jer background ngan entry kan
jgn jd gay betul sudah!hahaha

Unknown said...

#LOL betul2 ke cobaan ni?

ewanthology said...

sentap tak kena marah, nok?

Unknown said...

wuahahaha..adoii..

Hanis MY said...

suka dgn komen ladyayu tu hik2... baram wow salu sebut param tak perasan bazar ramadhan jadik baram nice!

Anonymous said...

hahaha.sanggup tu..tndkan pnts mmbri efek yg err.. -.-"

ORLANDO AHMAD said...

ini tindakan kreatif separa matang untuk selamatkan keadaan... tapi kalo Gua yg jadi suami pempuan tu kompem Gua pelangkung dua2 skali hahahha

p/s: sape ye ustaz romeo tu? mesti hensem kan

iem said...

kan dah perasan ustaz sorang 2.....

Asrul "iLham" Sany said...

si para para : Tak baek cakap cam tu, gay pun manusia gak. Semua tu urusan Tuhan.. :D

Jue : Seksi tak i? muahaha

Saiazuan : Tol2 ler..

delarocha : Gua kewl je noks. muahaha

syrupmasin : LOL

Hanis MY : Itu istilah yg diciptakkan sendiri oleh sy :D

^baju kurung^ : Efek yg comel kannn muaha

ORLANDO AHMAD : Ensem lagi gua kahkahkah

ïêmÃ¥ Ã¥¢klê§ : Yang penting die yaken die ensem hoho

intan.maisarah said...

nasib baik ada editor memahami

Asrul "iLham" Sany said...

intan.maisarah : Tol tu, untung sgt ada geng sastera/seni yg gile2 cam saya :D

blog-tips-kurus said...

so 'normal' le kan?
kim slm kat editor tu tapi cancel kalau laki org ye.. ;)

Asrul "iLham" Sany said...

blog-tips-kurus : Dia dah kawen anak 1...hoho

Liyana Zahim said...

Hahaha.. Nk wat tu gak la ngan editor sy... Kompem kne tampo.. Ahaks..

Liyana Zahim said...

Hahaha.. Nk wat tu gak la ngan editor sy... Kompem kne tampo.. Ahaks..

Jue said...

Jue : Seksi tak i? muahaha

seksis giler...haha ade bdk ofis ingat aku msk blog gay time bukak blog ni kat ofis smlm haha

Asrul "iLham" Sany said...

Liyana Zahim : kena carik editor2 yg gile2 cam editors sy ar...FUN

Asrul "iLham" Sany said...

Jue : Hahaha... bulu dada JDM itu seksi :D

ishiko said...

=.='

Asrul "iLham" Sany said...

ishiko : ;-)p

dill said...

hahaha! tak bleh benti gelak. hahahha!

dill.

HEROICzero said...

kahkahkah ! macam haram !

Asrul "iLham" Sany said...

dill : ;-)p

HEROICzero : Hahaha

puteri ain said...

hahahaha. sengal betul . hehe

Asrul "iLham" Sany said...

puteri ain : Terbaek kan ;D

Bidadari Syurga said...

alaaaaaaaaaa... ittew geli....

Asrul "iLham" Sany said...

Bidadari Syurga : Bulu dade itu seksi ape? muahaha

CintaZulaikha said...

sengal nak mampos doh...kakkakkaka

Asrul "iLham" Sany said...

CintaZulaikha : Yg penting aku menten seksi, noks muahahaha

m said...

ish ishhh

Asrul "iLham" Sany said...

Mya : ;D

Anonymous said...

hahahahahahahahahahaha..cara cover line yang sangat hebat.. huaahahaha..kelakar sangat.

Asrul "iLham" Sany said...

Hanie_Dew : Comelkan muahahaha :D

Anonymous said...

iye iye iye sangat comel.

Asrul "iLham" Sany said...

Hanie_Dew : Terharu ;-)p

Followers