Thursday, August 4, 2011

Amoi-Amoi

Baik sungguh colleagues aku kat Opis. Nak makan depan-depan aku pun MALU.
COMEL.

;-)p

26 comments:

Ann Huda (Ate) said...

Kerana mereka berfikiran..Tahu menghormati orang lain

bujal X said...

kafir kah? perempuan kah?

Lelaki Ini said...

hahaha..
office mate aku pun sama...

Anisa Hang Tuah said...

kat memane tempat pun samee

sahromnasrudin said...

dress dia mcm ne? tergugat tak?? huhuhhhhh

LADYHEART said...

dorg xpose ke?ish2...hehe

CintaZulaikha said...

bagoslah drg tau rasa malu..dr sesetengah org tuh...main sebat je makan dpn org pose..aishh.apa ntah nak jadi (nama ja melayu-ntah islam ke tidak tuh!!)

norh said...

secomel wajah kat latar ni ke?

Khairul Antasha said...

kalo xposa segan nak mkn or minum depan org posa..kt umah pun sama..kena mcm org berposa gak..

Rain said...

beza dgn tempat aku..

tiada rasa malu,
tiada segan,

bukan chinese
tapi melayu sendiri
bersepoi2 angin asap jolok hidung aku.
berteguk2 air cola memecah tekak..

tidak ada rasa hormat langsung budak2 sekarang.
sudah akil baligh, belasan tahun.

aku bosan keje sini, rasa mcm bersubahat.
sudah tegur. tak diendah

Tukang Karut said...

amoi yang duduk sebelah aku dalam belon, makan dan minum selamber badak jea...

Bidadari Syurga said...

olololo.... baguslah... ada rasa malu. menghormati kengkawan yg berpuasa...

ORLANDO AHMAD said...

kat tempat gua ramai jenis pakai baju jarang, bagus gak kan...

rATu kEBaYA said...

menghormati tu... bagus amoi tu dia faham

zati embong said...

dik,amoi yg kat wallpaper 2 mmg sgt super duper comel.haha

Mya said...

menghormati! ^-^

Saiazuan said...

awek blakang tu sgt comel.. leh kenal? hehe

Saiazuan said...

awek blakang tu sgt comel.. leh kenal? hehe

puteri ain said...

yeah . respect each other .

Asrul "iLham" Sany said...

SEMUA : Mereka memahami... ;-)p

grOundnUt said...

Bagus betoi dorang² ni..jom santai plak kat amoi opis member aku lak..^^

http://groundnutsikacangtanah.blogspot.com/2010/08/puasa-laa-tak-malu-ker.html

ghost writer said...

kena lar cover.jaga reputasi tuh.

Asrul "iLham" Sany said...

grOundnUt : Tu yg aku respek...

ghost writer : part malu2 tu comel :D

ïêmå å¢klê§ said...

amoi2 sekarang dah pandai hormat orang puasa..
tapi y xamoi lak xpandai nak hormat orng

Asrul "iLham" Sany said...

ïêmå å¢klê§ : Tu ar, diorang pun lebih respek orang puasa dari orang yg sepatotnya puasa sendiri

;D

Puteri said...

heheh..bagusnya..berlawanan ngan yg kat sini yang makan kat depan pc ngadap kite yg posa..

Followers