Sunday, July 15, 2012

Cacat

Tanpa laptop penulis macam saya jadi cacat.
Susah nak siapkan keje yang berlambak.
Terbang duit rm2XX dan terpaksa hidup beberapa hari tanpa 'tangan'.
Nasib baik ada ASB.
Amin ~

Published with Blogger-droid v2.0.6

11 comments:

bukankosong said...

bli je baru...hoho

eita said...

angkat baru lah bro...
duit berjuta dalam bank..simpan banyak2 buat apa..
masa ni lah nak guna kan..

betol..hidup sunyi benar kalau takde laptop kan...

the malay male said...

ASB sesuai digunakan dalam kes2 kecemasan macam ni :-)

blog-tips-kurus said...

Allah cuit sikit je tu.. sabarlah nak!

si ngokngek said...

beli baru lar,repair-2 pun tak berbaloi

nah duit**jutaria ja lar..hikhik

CintaZulaikha said...

aminnn...seb baik

Tukang Karut said...

duit yang baru masuk hari tu dah kena keluar ek... kesian duit tak dapat nak rehat lama lama...

mynshazmin said...

agree.. rasa seperti sgt cacat...

wahida said...

kan? kalau tanpa laptop, aku pun mati kutu weh...huhu...

syakey said...

mmg. rasa lumpuh without laptop T__T

hara said...

lamanya xdtg sini..
btw, xde laptop ade ipad, handpon, kertas ngan pen pon ade kan...hee
sabar2 :)

Followers