Thursday, May 19, 2011

Beberapa Jam Sebelum Travel

Tengah kemaskan barang-barang last minutes untuk travel.
Masih ada kajian yang perlu dilakukan di beberapa tempat yang sama.
Nasib baiklah negeri-negeri di Pantai Timur, boleh le melawat Ryan & mak saya kat kampung.

Yahuuu, tak sabar nak mandi pantai balik (harap tak migraine lagi) dan makan masakan mak.

p/s : Vintage yang dimaksudkan adalah barangan antik. Saya sedang 'gila' mencari barangan antik sebagai salah satu hobi untuk 'mencuci mata'. Walaupun kadang-kadang orang vintage pun hebat juga. Usia hanyalah nombor, apa yang penting adalah 'perangainya'

p/s/s : Kalau boleh ajak si 'pencuri hati' travel sama kan best. Malangnya, hanya sekadar boleh berangan-angan... Kuingatmu dalam doaku (Best tak ayat??? lol)

20 comments:

CintaZulaikha said...

jaga diri bebaik

Daniela said...

haa....take care yukk!

rATu kEBaYA said...

jaga diri dan semoga mendapat pengalaman yang menarik

Asrul "iLham" Sany said...

CintaZulaika : nanti kite jumpe ek

Asrul "iLham" Sany said...

Daniela : U pun sama gak ek.

Asrul "iLham" Sany said...

rATu kEBaYA : Thanks kak

Nasriq said...

kenang daku dalam doamu.... muahaha... ayat surat cintan jaman dulu dulu...

PutriAlam said...

wow..jalan2..beli ole2 n courier g sabah k! hihihi..

Asrul "iLham" Sany said...

Nasriq : Klasik...hahahaha

Asrul "iLham" Sany said...

PutriAlam : Nak ole2 sile jumpe sy kat kl nanti. muahahhahaa

cik ayin said...

tak ajak..majuk...!!!

Cik Bidadari said...

lepas tu buat entry pasal nie ya...? nak tgk apa ada sana... vintage tu dapat ke idak? nak tahu... heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

me n myself said...

jale-jale sokmo demo

So Shy Lady said...

best gak ayat tuuu... i mean utk org yg hati sdg bbunga2 heheh

Asrul "iLham" Sany said...

cik ayin : Nanti kesayangan u marah kt i lak... ;-)p

Asrul "iLham" Sany said...

Cik Bidadari : Tak dapat lagi...dalam proses...muahaha

Asrul "iLham" Sany said...

me n myself : beso lah...hahaha

Asrul "iLham" Sany said...

So Shy Lady : bunge2 plastik je kak lol

bunga_ros said...

smg perjalanan mu diberkati dik..

bunga_ros said...
This comment has been removed by the author.

Followers