Tuesday, May 17, 2011

B

Perbualan ini berlaku dalam telefon

A : Saya rasa saya suka kat awak

B : Saya pun suka kat awak. Awak nak kapel ngan saya?

A : Kalau awak nak, saya pun nak

B : Tapi sebelum kita kapel, awak boleh buat sesuatu tak?

A : (nerbes + excited) Apa dia...?

B : Saya nak awak jual semua menan awak. Saya tak suka bf saya membazir duit beli menan

A : Errr... Sori ek, mak saya panggil. Nanti kita borak lagi ek...

A menamatkan perbualan, dan terus delete nombor telefon B

26 comments:

haNIz said...

hahahahh!!

Asrul "iLham" Sany said...

haNIz : Terbaekkk kan????

cik ayin said...

perghh..bagus la..hahaha

Asrul "iLham" Sany said...

cik ayin : Bagus sgt

;D

Nasriq said...

haha... mainan lebih penting dr gf kan kan kan...

CintaZulaikha said...

cam siyottt jek...mati idop balik pon takkan buang kan noks~~

Encik MamaT said...

adeh... lom ada apa2 lagi dah mcm2.. hehe... rejek trus.. keekke

oRkEd PuTiH said...

klaka la....not bad...

Asrul "iLham" Sany said...

Nasriq : Ofkos...

Asrul "iLham" Sany said...

CintaZulaikha : Haruss ar...;D

Asrul "iLham" Sany said...

Encik MamaT : Tu r horror tol

Asrul "iLham" Sany said...

oRkEd PuTiH : Time kasih ;D

MataHati @ MH said...

situasi ni pernah terjadi dlm hidup aku..haha

Cik Bidadari said...

laaaa... kenapa jadi mcm tu?

Asrul "iLham" Sany said...

MataHati @ MH : Kite senasib hahaha

Asrul "iLham" Sany said...

Cik Bidadari : Ntah le, horror tol...

Anonymous said...

sengal ude..hahahaha

Asrul "iLham" Sany said...

Adik : Menan2 come 1st. hohoohoo

rATu kEBaYA said...

aiks.. oklah banyak menan.. nanti kalau jodoh panjang senanglah anak2.. tak yah beli menan lain..

Asrul "iLham" Sany said...

rATu kEBaYA : Blum apa2 jodoh dh pendek kak...

;D

zati embong said...

hahaha.psiko betul!

Asrul "iLham" Sany said...

zati embong : Kite larikkk dulu

boyarque said...

bravo! Agaknya dia suka bf yg bazir duit mekap proton jadi mitsubishi, yg bazir duit belikan kasut dan mekap dia.....

me n myself said...

Hish hish hish

bunga_ros said...

hehe.. ske3..!!

bunga_ros said...
This comment has been removed by the author.

Followers