Monday, February 7, 2011

First Unofficial Date

Demam, tapi masih pergi ke McDonald's untuk sarapan walaupun selsema dan batuk dengan teruk. Sebab mengapa tiba-tiba saya hendak bersarapan di sini, selain untuk mendapatkan wi-fi percuma adalah kerana 'Orang Baru' ajak saya teman dia bersarapan.

Keluar masa demam bukanlah satu idea yang terbaik. Sepanjang dia bercakap pasal The Red Warriors dan bola sepak, saya rasa sangat-sangat mengantuk. Tambah pula saya langsung tidak berminat pasal bola. Saya hanya tersenyum sambil sekali-skala cakap "ya" dan bersetuju dengan apa saja dia katakan. Dia masih belum tahu saya tidak berminat dengan bola sepak.

Mujurlah selepas jenuh bercakap pasal bola (masih tidak berminat), dia bercakap pasal filem-filem yang dicalonkan Oscar tahun ini. (yeay) Akhirnya ada topik untuk dibualkan.

Suara saya sangat-sangat kasar kerana batuk dan dia kata suara saya seksi. (blush) Saya tidak dapat menahan ketawa sebab dia suka buat lawak. Batuk beberapa kali. Dia senyum. (terawangan seketika)

Saya sangat-sangat gembira berkenalan dengan 'Orang Baru', tapi sebagai kawan sahaja. Saya masih belum bersedia untuk betul-betul ada kesayangan baru.

p/s : Saya tak sangka saya boleh suka dengan orang senegeri sendiri.

29 comments:

NAZRUL AZAT said...

wow bestnye... nak kenal la dgn org baru tu yeeayyyyy

Asrul "iLham" Sany said...

NAZRUL AZAT : hahaha, tunggu i wat sidang akhbar ye ;D

So Shy Lady said...

ehem ehem...tiba2 tbatuk apasal ntah hihihi

oRkEd PuTiH said...

salam..

suke tgk yg bahagia...
bl plak sy nk merasai perasaan tersebut..=)

oRkEd PuTiH said...

salam..

suke tgk yg bahagia...
bl plak sy nk merasai perasaan tersebut..=)

Asrul "iLham" Sany said...

So Shy Lady : Hahahaha, batuk gak...;D

Asrul "iLham" Sany said...

oRkEd PuTiH : Nanti tibeleh masa awak pulak ;D

p/s : kawen kang jemput tau ;D

oRkEd PuTiH said...

kawen???
haha..jauh lg 2..
byk lg yg perlu di kejar nie...
huhu=)

Asrul "iLham" Sany said...

oRkEd PuTiH : Bagus r tu, bersedia n kumpul duit2 byk2 serta ada kerja tetap dulu...

;D

Encik MamaT said...

orang baru dan orang itu adalah orang yang berbeda.. itu yang pasti... hehe...

Imran nyambek said...

perrh.jatuh cintan beb

fawzeah zea said...

yeahh,dya kuar dgn 0rg bru,,gud luck...:D

h o n e y said...

take care. kesihatan perlu diutamakan. semoga bahagia dgn 'org baru'=)

EmanCloud said...

chehhhh ironman ade org baruuu~

Daniela said...

tumpang epy gak!

cheayin said...

ehem ehem:P

miss_neeya said...

pewitt..hehehe
ala..ape ni xminat bola..ish

♥ Juliana Violet ♥ said...

Sudah ada orang baru... (^^,)

Ahahaha.. jarang perempuan boleh berbual pasal bola. :)

Wondering, adakah orang senegeri yang bakal menjadi buah hati Vee lepas nie... Lalalalaa... =D

Ungu said...

aku juga.. tak minat bola.

tapi orang baru nampak macam menarik.

Asrul "iLham" Sany said...

Encik MamaT : Sangat berbeza itu yg menakotkan kekadang

Asrul "iLham" Sany said...

Imran nyambek : Blom ag...;D

Asrul "iLham" Sany said...

fawzeah zea : Thanks ya ;D

Asrul "iLham" Sany said...

h o n e y : Tenkiu ;D

Asrul "iLham" Sany said...

EmanCloud : On the way, ayenman single ag ;D

Asrul "iLham" Sany said...

Daniela : Thanks ya ;D

Asrul "iLham" Sany said...

cheayin : WAh, u pun ada sini??? ;D

Asrul "iLham" Sany said...

miss_neeya : I minat benda laen. muahahaha

Asrul "iLham" Sany said...

♥ Juliana Violet ♥ : Mana tau kan??? ;D

Asrul "iLham" Sany said...

Ungu : Kita sama geng ;D

Followers