Thursday, June 20, 2013

Hari 20

Lepas Raya nak tambah Hedgehog a.k.a landak lak dalam AiS Pet Store. Yeay ~
Nak Ambik seekor kaler Albino dan seekor kaler Salt and Pepper. 




P/S : Lepas landak, saya tengah cadang2 nak tambah sejenis lagi pet dalam AiS Pet Store. Tapi ngah masih nak pilih-pilih sama ada nak yang 'kerinting' atau 'rambut panjang ala gadis'. Agak-agaknya pet apa????

6 comments:

Tukang Karut said...

alahai...comel jea...

Umie Artoqiemie said...

macam durian. nak makan!! comelnyaaa

dill said...

ala comelnye. susah tak nak jaga?

dill.

reenapple said...

comel tapi ada duri tapi aku tak takut.. ekekeke

Nong Andy said...

Omg... landak pun boleh jadi pet?

Omg... tak sangka landak pun comel gila..


Keriting? Panjang?

Pet berbulu ke tu...? Hamster ko dah ada. Kucing dan tupai apa glader? Tu pun ada... ke burung nuri ko nak jaoinkan kat pet store ko?

MUHAMMAD IQBAL Abdullah said...

hehe.. aku ada sepasang landak ni... nama Bobo & Chibi.......

Followers