Thursday, October 11, 2012

Minat

Saya dan kesayangan ada minat yang berbeza.
Dia suka pop, saya suka jazz.
Saya suka komik, dia suka bacaan ilmiah.
Dia cerewet bab makan, saya langsung tak kisah tambah-tambah yang percuma. haha.
Saya obses kumpul figura aksi, dia lebih suka kumpul duit.
dan banyak lagi perbezaan minat yang ketara.

Tapi antara persamaan minat yang paling ketara kami adalah suka haiwan.
Kalau keluar jalan-jalan, kedai yang wajib masuk adalah kedai haiwan kesayangan.*

* Sekarang kesayangan tengah suka bela ikan dan hamster. Tambah dua ekor ikan lagi bersama dengan mesin oksigen dan rumah hamster baru.

RM80 terbang, beli rumah baru hamster.
Futuristik sungguh rumah ni.
Bruce Wayne (Hitam) + Thumbelina (Putih)

16 comments:

Aishah Jahirah said...

dalam banyak2 perbezaan mesti ada persamaan gak...:)

missSenget said...

bila nk reveal kesayangan..?

haha..


cntik rumah hamster tu kaler oren.. like..!

Gillette Flores said...

Saya suka nama Thumbelina :)

Tukang Karut said...

macam lagu singkong dan keju pulak...

crescent said...

nak hamster sekor...haha...

Nong Andy said...

canggihnya rumah hamster tu...

Joey said...

adoi. banyak sangatlah korang menjaga binatang2 ni. gigih!

p/s tak yah reveal pun kita dah tau. tapi, just diam2 ajerla kan. eh.. balas komen orang lain plak. LoL

CintaZulaikha said...

aku suka ikan noks..

enchikseseorang said...

bila nak reveal kesayangannnnnn?

eita said...

canggih nyer umah dia ...macam kat planet namred je..hahahaha

ghost writer said...

dia banyak duit kau mintak untuk beli figura

Mya said...

mya suka ikan! tp rumah hamster tu comel!:)

CikZaitul said...

betul kalau asik sama x mencabar lah..
perbezaan tu la buat kita dapat ilmu n kenal si dia lagi mendalam :P

btw..semua org lelain . tapi mesti ada sikit sama kan ??

muka hang gan si dia xsame sikit ke??


hehhehhe..
jawab jgn x jwb :)

ஜ miss klanika ஜ said...

suka bela hamster jugak .

Bidadari Syurga said...

baguslh ada persamaan... perbezaan tu boleh menambahkan pengalaman, hehehehe

ps: suka makan? memg akak dah tahu tu...

Iffah Afeefah said...

skong shila

bile nk reveal?

#minat sme je kn ke bosan. elokla beza skit2

Followers