Tuesday, October 2, 2012

Bosan

Bercinta sampai berkepit 24 jam,
Kahwin atas cinta sama cinta.
Tapi, selepas beberapa tahun atau bulan,
dah bosan...

Apa sebenarnya punca kebosanan itu?

Sudah jumpa yang lebih kacak/cantik?
Tak tahan dengar bebelan kesayangan sendiri?
Orang rumah/kekasih sudah berubah susuk tubuh?
atau apa?

13 comments:

missSenget said...

takut kan..? huuu...

crescent said...

hati berubah???

*SiRibenMerah said...

masa nak kawen tak pikir panjang..
so, da nyesal mula la berubah laku..
kadang2 lepas kawen br kita kenal pasangan kita yg sbenarnya.. :)

Aishah Jahirah said...

alasan yg selalu dengar dah takde keserasian...dah takde jodoh...ntah la...huhuu

Everything's Everythings said...

wAllahualam, memang lumrah lelaki begitu kot kalau tak kuat iman ;P
termasuklah yg bercakap ni..

Ixbarr Abdullah said...

blom tau kawin tu macam mana.... tu ramai pompuan cari suami orang kot.

CintaZulaikha said...

aku ada banyak jawapan, jom Pm, kehkehkeh

Iffah Afeefah said...

hati mula bosan bila kita asyik memandang negatif perspektifnye

My Little Diary said...

errmmmm...tu yg tak seronok dgr
hati & perasaan manusia susah nak duga.

Tukang Karut said...

sebab madu dah habis, yang tinggal hanya sepah!

eita said...

tak kuat iman....
pantang jupe yg lawa terus berubah hati...

CikZaitul said...

tu aku kene kawen dulu lah kot..


tapi fikir cerai takutlak aku nak kawen..


padahal kawen atas dasar cinta..

hmm...
mungkin takleh terima keburukkan patner ?
ye lah time bercinta taktau kot patner perangai camne kan??

Nong Andy said...

sebab.. sebab.. sebab...

tak nak bocor rahsia.. korang carilah sendiri sebabnya haha!

Followers