Monday, September 3, 2012

Warna Kaseh : Diet Coke

"Kau gemuk!" ujar Aiza.
"Kau montel!" kata Aini.
"Kembar gajah!" pekik Ayu.
"Persis badan Jack Black!" tokok Najwa.
"Kalah badak!" tambah Zaki.
"Gebunya!" jerit Angah.
"Boroi!" Nasir memberitahunya.

12 comments:

Tukang Karut said...

kesimpulannya aku tak nak mati kerana diet gak!

Iffah Afeefah said...

turn kau eh

still masih makann

eita said...

diet apa kalau dah jadi rangka n mayat terus...

tengok macam aku..
makan selagi leh makan..
tapi berpatutan lah bos....

jahat betol ada kawan macam tu...

Rain said...

suka orang berisi gebu.. mueheheh

crescent said...

sayangilah perut anda setiap hari...haha...

ps: diet coke tak sedap...

mega senja said...

tak sanggup nak diet sampai gitu...

Fel said...

Berkali kata mahu diet, tapi usaha satu pun tak membuahkan hasil.

reenapple said...

aku tak suka coke.. ekeke.

Aishah Jahirah said...

semua tu subjektif....terpulang kat org yg tgkkn..;p

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

jgn diet smpi blh maut
ciannnn jgn di ejek org gemokkkk x baek.... *nasihat ala2 ustazah ni ngeee *

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

ehehehe dialog bila dah jumpa satu sama lain

Nong Andy said...

belum sempat baca. nanti ada masa aku gi baca sana k

Followers