Thursday, September 20, 2012

Seksi

Usah memilih kekacakan paras rupa,
Kelak nanti kita semua akan jadi tua,
Cari saja yang baik dan hebat dalamnya,
Kelak nanti kita juga rasa puas, bahagia.

14 comments:

CintaZulaikha said...

ya betolllllllllll, stuju2...

Iffah Afeefah said...

tjuk tu kemain lagi

Tukang Karut said...

aku tak kacak.

Fel said...

Pada masa depan, paras rupa tak penting.

missSenget said...

tp aku suka yg jambu2 mcm ko..

erm...

Nong Andy said...

tapi nafsu aku kata nak yg kacak hehehehe...

Anisa Hang Tuah said...

Saya kacak dan bergaya

saya mahu bahagia

ch000tz axoera ヅ said...

hehehe pakai jamu tenang kan muke lah heehee

Rain said...

apsal aku fikir lain ni. apsal! apsal!

kekekeh

reenapple said...

Aku setuju. ini. Pilih sahaja yg sedap mata memandang. =)

Mya said...

paras rupa tak bawa ke mana...

My Little Diary said...

ye betul.....
hehehe

the malay male said...

amboi siap berpantun..huhu

CikZaitul said...

aku tak kacak tapi kategori bolehla cantik..hahhahah

tahap kofiden aku tinggi kemain.... :D

Followers