Wednesday, September 26, 2012

Cinta

Perkara yang paling menyeksakan dan susah untuk dilakukan apabila putus cinta adalah melepaskan bekas kekasih pergi...

Walaupun perit, tapi percayalah ada seseorang yang jauh lebih baik dan sepadan dengan kita. Tak guna menangis lama-lama untuk orang yang tak sudi. Seorang pergi, akan datang seorang lagi yang jauh lebih berkualiti.*

* Terpanggil untuk membuat entri ini selepas mendengar luahan beberapa kawan yang terlalu cintakan bekas kekasih mereka. 

18 comments:

reenapple said...

Aku dah mampu lupakan bekas kekasih aku. Haha. Hooyeah!!!

Asrul "iLham" Sany said...

reenapple : Tahniah... langkah pertama berjaya diatasi :D

Iffah Afeefah said...

tapi cakap senanglah cuba buat tengok...

itu dalog biase org putus cinta

bg aku, nangis seketika dan kembali bangkit kemudian

Asrul "iLham" Sany said...

Iffah Afeefah : Mula2 memang la susah, tapi selepas tamat langkah pertama, akan rasa lebih lega... berbaloi :)

crescent said...

terasa...hahaha....dush sebijik kat muka aku kan...

tapi aku dah berusaha kuat dah...dan terima kasih untuk kau sbb byk support...

Everything's Everythings said...

Yup2 selalu tgk org frust jatuh cinta semua.. harap2 taklah merasa benda tu semua sebelum masanya ^^

Tukang Karut said...

aku tak suka orang mengadu masalah cinta kat aku... rimas.

Hanie Dew said...

urrmm..mungkin bg yang mengalami mmg perit.tp harus ada motivasi diri jugak kan.

dill said...

been there. done that.

tanak rase macam tu dah. OA :)

dill.

eita said...

aku lagi tak kisah kalau orang nak putus....aku lagi suke..
hahahhaha.....

Mya said...

alamak tetibe rase sedih. hihi

My Little Diary said...

huwaaaaa....tak suka entry ni, teringat2 pada si dia yang tak sudi.


andai ku tahu.... T_T

Fel said...

Betul tu. Akan ada yang lebih baik.
Sampah yang buat semak hidup, tak usah dikutip kembali.

Nong Andy said...

tak akan lupakan dia.. tapi boleh lepaskan dia pergi. Lupa? oh.. kalau amnesia mungkin saja

* suka n3 ni.. aku bagi seribu bintang yg berkelipan di langgit.

Yousof said...

Aku sedang cuba melawan rasa perit itu. Menyesakkan tapi aku kena terus lawan!

mynshazmin said...

speechless

CikZaitul said...

memula nages dulu..pastu baru nampak vanggang kenapa menangis kerananya..
tapi itulah cinta kan.. :)

*SiRibenMerah said...

layan lagu neh - Judika..

"Tak pernahkah kau sadari akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari
Oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
Aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia"

Followers