Monday, August 13, 2012

Syurga

Kalau dulu, pantang kawan ajak keluar, terus nak.
Sekarang dah makin malas nak keluar dan lebih suka lepak rumah.*

*with the comfort of lazying around doing nothing, comics, action figures cleaning, cheese burger, cupcakes, greasy Chinese food, sushi, ice cream, fruit punch and without worrying about sun damage. This is PARADISE!

11 comments:

Fel said...

Home sweet home gittew. Hehe.

Iffah Afeefah said...

tula kan

da tue kot haha

wahida said...

bagus la tu...elakkan benda2 lagha....

Anisa Hang Tuah said...

haaa betul tu
makin usia bertambah
makin malas nak keluar
lepak rumah lagi nikmat

Tukang Karut said...

simpan duit nak beli mainan lagi...

Hanis MY said...

good boy!

dill said...

paradise of menan!

yeahh!!

dill.

Maii said...

ya ya. orang tua elok duduk di rumah sahaja. heheheh :P

crescent said...

tanda usia dah lanjut tue...haha...btw sama lah kite...skang pun jenis malas nak berjimba tak tentu pasal...hehe...

reenapple said...

aku suka duduk ryumah lagi walau kawan ajak kuar.. ekekek.

Titisan Hujan said...

mmg lepak kt umah itu lagi best

Followers