Thursday, August 9, 2012

Britney Spears

Semalam jalan-jalan dengan kesayangan ke Pet's Store. Ingat nak survey sangkar baru hamster. Skali kesayangan saya terjumpa hamster bulu putih penuh. Terus saya beli sebab dah lama cari hamster satu warna  . Kat rumah dah ada warna hitam, yang ni warna putih. Rumah dah jadi macam zoo hamster. Nasib baiklah kesayangan saya tak geli binatang. Leh tolong mandikan hamster yang gigih membiak. hahaha. 

Nama beliau Britney Spears
Umur baru sebulan. 
Main-main atas wallet saya. Sila abaikan tahi beliau yang kiut tu.

18 comments:

Suhami Ahmad said...

omaigot....so cute....tp tak leh bawak tido....huhu

Tukang Karut said...

amboi...nama pet2 ko ni ada class la...

Iffah Afeefah said...

perasaan geli menerjah diri

lalu terus menutup skrin lappy

Fel said...

Bila pula nak namakan hamster kamu Rihanna? Eh. ;p

Titisan Hujan said...

aiyooo..comel sgt ni.
tp xleh nk peluk cam peluk kucing la

Hanis MY said...

Hamster mmg suka poops kan, hye britney!

blog-tips-kurus said...

eeeewwwwwww!!!

ade najis!

Aishah Jahirah said...

nama kemain lagi,retis tu....hehee..amboi berjalan2 siap melepas sekali....

Aishah Jahirah said...

nama kemain lagi,retis tu....hehee..amboi berjalan2 siap melepas sekali....

reenapple said...

oh... anda suka hamster yaa???

eita said...

nasib lah kau tak berjiran dengan aku..
kalu tak memang aku halau britney spear kau ni..
geli tu

crescent said...

nama tak menahan!!! hahaha...

Nong Andy said...

saya x ada bakat memelihara hamster.. sebab itu hamster saya K.O di baham kucing huhuhu

the malay male said...

britney spears sangat montokk

mega senja said...

suka gak hamster ni tapi saya alah dengan cenonet berbulu ni...huhu! nanti kalau ada hamster baru lahir, saya cadang letak nama lindsay lohan bleh?

Hanie Dew said...

omg..cute tp aku geli..hahaha..mau aku lari sebatu kalau hamster tu kuar dr sangkar.

lecehnya nak jaga,poo poo merata britney ni...

Chuu Muqhlis said...

ingt britney spears +__+

Camy Alya said...

britney spears? apakah? hahaha

Followers