Tuesday, August 7, 2012

Scarlett Johansson Selamat Melahirkan Anak

Yang putih nama : Peter Parker & Gwen Stacy
Yang hitam nama : Bruce Wayne & Selina Kyle
Hamster saya yang nama Scarlett Johansson akhirnya beranak empat. 
Comel tak nama-nama diorang? haha

17 comments:

Iffah Afeefah said...

auwww sakit
slmat la dpt cucu kpd tuannye blog

missSenget said...

peh..nama-nama dia...

kemain comel x ingat..!

anak2, jgn lawan ckp mak..

Tukang Karut said...

dah makin maju industri penternakan ko ni...

Hanie Dew said...

curllasssss ko nama nama diorang..mcm hollywood la umah ko kiranya kan.. hihihii. XD

Aishah Jahirah said...

bertambah ramai la family dia...nama diaorg..kemain lagi..huhuu

mega senja said...

Eeee chumelll...jadinya maknya dalam pantang ya...hehe...sikit lagi jenuh la nak jaga baby si scarlet tu...

ciK LyndaWawa said...

canggihnya nama..hehehehe

Titisan Hujan said...

penternak berjaya ni

Uncle Jonni said...

patut ah lama x berlakon filem... beranak upernya... huhuhu

Fel said...

Canggih sungguh nama mereka.

ghost writer said...

nama tak mahu kalah.

haha. eh, aku fikir katie holmes punya nama pun bagus.

reenapple said...

la... aku ingat scarlett johansson betul betul.. hee.. hahaha

#comel la.. aku nk sekor boleh.. ehehe

My Little Diary said...

bestnya ada hamster...

aku pun nak cari pet jugak lah...kura-kura...ok tak?

CikZaitul said...

dah bercucu ko sekarang :)

atok...atok... :)

eita said...

banyak nyer anak...

Nong Andy said...

minta sekor.. aku nak adopt hehehe

crescent said...

nama tak menahan...over tau...hahaha...

Followers