Friday, November 4, 2011

Saya Takde Punggung Femes Cam Retis

Ada beberapa manusia 'femes' yang kutuk sy penulis bukan penulis serious.
Sebabnya?
Saya tak femes n takde orang kenal saya. 
Penulis serious sekarang kena femes macam retis kah?

Mampus ar.
Yang penting, setiap bulan duit masuk dalam poket dari penulisan tak femes itu 
dan kesayangan saya seksi.

Baideway, sedara-sedari yang 'femes' tu, saya penulis kanak-kanak (penulisan luar blog dan yg diterbitkan ar). Apakejadahnya sastera kanak-kanak kena guna bahasa 'tinggi' cam orang tua? Gila ke?

12 comments:

Semut Senyum said...

owh penulis kanak-kanak ye... ok o..
bukan senang tu...
boleh la cik semut belajar jd penulis utk cerpen or novel kanak2?

Pembunuh Tanpa Bayang said...

menulis bukan untuk mencari populariti semata tapi hanya sekadar untuk berkongsi pandangan dan bertukar karya.teruskanlah menulis selagi masih punya jiwa selagi masih punya nyawa untuk itu.....

Mya said...

ouhhhhhh abaikan aje retis2 tu. tgh mud nak raya ni chill ya:) salam aidiladha =)

delarocha said...

suka bacaan ringan

dill said...

awak, abaikan aje manusia gitu. bikin serabut je

dill.

Bidadari Syurga said...

siapa yg cakap camtu...? bagi akak setiap rezeki ada untuk semua...

p/s: akak suka penulis kanak2... akak byk koleksi pts kanak2... ok aja... abaaikanlah...

HEROICzero said...

ah persetankan . tulisan tak perlu berbahasa tinggi .

yang penting jujur .

"penulisan tak akan bernyawa tanpa kehadiran satu sosok hantu yang namanya kesusasteraan," -Pasar dan Estetika , RepubliKutu .


dan kesusasteraan itu sendiri luas kan ?

keep on writing . =)

Tukang Karut said...

apa yang penting poket penuh... hoho...

Hanie_Dew said...

pandai ckp je. yang femes tu pun dari penulisan tak serius. pastu tetibe jd serius bila ada peluang.

penulisan guna bahsa tinggi tak best. pening kepala baca.

teruskan je beb. pedulik apa orang kata. jadikan sebagai pembakar oven semanagt.

Asrul "iLham" Sany said...

SEMUA : I Lap korang semua...(feel2 cam Ella jap hahaha)

Hanie_Dew said...

hahaha..keep on writing je. kitorang sudi baca.

anamizu said...

ape yg penting......POKET PENUHHH! lalalala~ =P





luv,
cik ana

Followers