Wednesday, November 16, 2011

Fluffy Toys




30 comments:

*SiRibenMerah said...

wow..
nak satu!

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

Jenis ni Mak budak pong suker gak ngeee

ghost writer said...

syok ooo kalau peluk malam-malam.haha

adwafarahin said...

patung tu yg besar or org yg menyorok tu kecik sgt?

blog-tips-kurus said...

aku rasa, peluk anytime pon best ni.. :-)

sahromnasrudin said...

uncle nak yg toy lembu tue..nak korban hahahaahhhaaaa

Cik TeN10 said...

Lembu tu paling cute! Tanduk warna pink heeee

Saiazuan said...

besrnye :D

ILA HonEyBuNNy said...

nak bear3....

comeiii..hehe

khairul akmal bin azman said...

kedai mane nak cari ni?

Lelaki Ini said...

besar macam orang!

Rtp Farra Arisha said...

this is so big bigger BIGGEST! hehe.

syakey said...

ni mintak boiprengg kasik ni bagus jugak. HAHA

HEROICzero said...

peh besar kemaiin !

dill said...

syoknye!!!

dill.

Papa Mifz said...

amboi...takdo yang lagi bosar ke...

encikReza said...

alaaaa tomei tomei!!!

Hanie_Dew said...

mana asrul? mana. mana.

monologtinism said...

bestnya kalau dapat satu niiiiiii

Daddylicious said...

o mak ai besarnya...berapa ratus seko...hehe

NAZRUL AZAT said...

beli kan laa kt aku lembu tu seko :-)

KizZ said...

comel comel comel comel comel...nak satu boleh?hihi

Tukang Karut said...

ini bilik lelaki atau perenpuan? terkeliru sebentar...

bukankosong said...

nak bear yg kat wallpaper nih

nak!

:P

PinQib said...

nak yang gebu wana pinkkkk tuuuuuuuuuuuu nakj nak nak

PinQib said...

nak yang gebu wana pinkkkk tuuuuuuuuuuuu nakj nak nak

rozeeta rashid said...

kalau terlupa ada bear besar ni dalam bilik, terjaga malam mau menjerit tengok dia kat sebelah. haha.

Mya said...

besarnyaaaaaaaa. jeles okayyyy =p

anamizu said...

wahhh yg lembu tu!!!!!!!!!!!!!!






luv,
cik ana

missSenget said...

patung tu mesti sgt besar..

sbb ko yg besar pn nmpk kecik..


eh..?

:P

Followers