Sunday, May 19, 2013

Hari 19

Dapat cek tulis artikel terus beli kucing baka Scottish Fold (telinga melipat ke bawah) betina bernama Marion Cotillard.
Suka bulu dia yang unik dan ekor yang medium pendek.
Anak jantan saya yang nama Jeremy dah mula nak mengorat beliau. hahaha.

Kekadang rasa Marion ni cam burung antu je...

Perangai dia lebih cam anjing drp kucing... chumeiii

8 comments:

ArELeEz said...

aah. rupa paras dia cam burung antu. mix kot.. he3..

Rapunzeel Cikilolo said...

woo...

tapi warna die buruk...

suke telinga die je

:)

Nong Andy said...

Sgt comel dan memang ada sikit mcm owl... pasal bulu dia tu kot. Mesti mahal kan.. harga berapa eh... mata dia bulat n merenung mcm pungguk hehe...

Bgus la betina, boleh biak kan.. kucing ni dlm masa 3 bulan dah boleh beranak semula( kata kawan aku yg penah keja klinik haiwan)

reenapple said...

Auwww... matanya seksi gitu. :D

reenapple said...

Auwww... matanya seksi gitu. :D

eita said...

menankutkan kan je kalau duk tempat gelap...

Tukang Karut said...

berapa la harganya ni kan...

Tinta Lana said...

Warna bulu tang area muka mmg unik..skali pndg, tak mcm rupa kucen..tak tau rupa apa aihh,hahaha

Seyes, gmbr last tu ais, ak tak rasa marion ni kucing ke,anjing ke, apa2 la.. da mcm sjenis haiwan berbulu ug jrg ditemui (-_-)

Followers