Friday, May 31, 2013

Hari 1

Rezeki tahun ni.
Tambah satu lagi ruangan dalam majalah baru untuk saya menulis rencana.

Cuma masa untuk menulis fiksyen sudah berkurangan. Mungkin saya hanya fokus kepada penulisan ilmiah saja*.

*Bidang penulisan yang jarang diminati terutamanya yang obses dengan stail buku fixi. Hehe.

Published with Blogger-droid v2.0.10

5 comments:

*SiRibenMerah said...

dah lama x bergurau senda di sini..
kamu ada janji yang tak ditepati..
mana BR untuk saya???
wakakaka~

da jd penulis ke skarang?
so.. ada beli koleksi toys yg baru x?? lama ketinggalan disini..saya sudah tidak normal..

reenapple said...

haha, Aku baca je jenis penulisan pape pom. Yg tak FIXI pun aku baca jugak. Mih mih

Teena Tna said...

Ohhh, penulis ke, tp sy x reti sgt baca buku2 fiksyen.

Tinta Lana said...

Salam.

Boleh ke ak dptkan hasil penulisan hang scra percuma? suka hati ak je kan,hahahha

Sentap mak nak, obses buku fixi, ak leteww slh sorgnya,hahaha

Tukang Karut said...

amboi... dah upgrade dah...

Followers