Monday, January 14, 2013

Hari 14

Rasa-rasanya apa yang menyebabkan masih ada segelintir masyarakat luar Kelantan, mengatakan Kelantan sebuah negeri yang miskin?

Walaupun ramai dah kata Kelantan sudah maju, namun ada juga yang masih mengutuk Kelantan ini tidak semoden negeri-negeri lain dan puncanya disebabkan oleh tahap kemiskinan rakyat dan negeri Kelantan yang serius.

Boleh beri pandangan?

*Tengah buat tesis. TQ.

5 comments:

the malay male said...

Mungkin ramai yg dgr cakap cakap org je...tp x pernah sampai Kelantan... Tk tgk depan mata sendiri keadaan di sana.

missSenget said...

kenapa aku rasa orang kelantan kaya2 je..?

dulu ms bljr, kwn2 aku orang klntn paling pndai bergaya kot..

dan aku rasa, org kelantan bijak2..

eita said...

tu cakap orang je...
kalau gi kat sana..
kaya giler..
tengok makcik2 yg jual kat pasar..
gelang saja sekerat siku..

maitimie said...

persepsi orang memang lain-lain.

dulu kalau nak shopping tudung, mesti g kelantan. the best yoow!

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

No comment ai dok luaq dearah
Voley gituew???

Followers