Friday, January 11, 2013

Hari 11

Kawan-kawan cakap saya ni dah macam orang tua.
Susah benar nak ajak keluar jumpa.
Selain sibuk dengan deadline kerja, saya sebenarnya malasssss nak keluar rumah.

Antara sebab utama malas adalah harus berhadapan dengan ayat tipikal kawan-kawan iaitu, "Kenapa ko ni gemuk sangat?"

Baik duk rumah, layan pokemon sudehhh....

10 comments:

reenapple said...

setuju. haha. AKu pun malas keluar sebab soalan tu.. ekekeke.

mega senja said...

kawan2 memang mulut tak ada insuran...abaikan..

Nong Andy said...

ahahaha.. aku terpaksa gak keluar biarpun soklan tu kerap muncul... hehe..

Tukang Karut said...

kalau ko gemuk, aku ni apa?????

Gillette Flores said...

Haha!
Jangan fikirkan sgt soalan2 begitu.
Jika rasa selesa dgn badan sekarang, abaikan.
Jika rasa tak selesa, mungkin masa untuk lakukan sesuatu bukan?

Capoeira jom darling! ;)

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

hahahaha so bro jom diet
ckp la gemuk tue tanda bahagia
chenta haty pandai jaga lol @.@

CintaZulaikha said...

aku sumpah tak cakap ko gemok, jom ra jpa agieeeeeeeeeee~

eita said...

hahahha....
soklan cepu mas yg buat rasa menyampah kan..dah tahu diorang tanyer jugak...

Iffah Afeefah said...

kdng aku pon mls nk kua

kadang rajin sngt

maitimie said...

alaaaahai. gemuk bole kurus pe. chill jer. hee

Followers