Tuesday, January 1, 2013

Hari 1

Tak ada apa-apa yang menarik, kecuali sibuk dengan mengejar masa untuk menyiapkan semua tugasan belajar dan menulis artikel serta skrip animasi.

Dan mengemas rumah baru walaupun saya sebenarnya hanya tengok, dan kesayangan saya kemaskan semuanya, haha.

Harap-harap 2013, tahun yang memberikan kegembiraan dan kesihatan untuk diri sendiri, keluarga, kawan-kawan dan anak-anak bulus.

Oh, ya, sempena masuk rumah baru, penyewa rumah lama hadiahkan pet terbaru...

New Year's Eve duk rumah je semalam, layan ais krim... Dah tua haha

8 comments:

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

perghh BR!!! :P

separuh hari dari 1/1/13 dihabiskan dengan tdo.hehe

missSenget said...

alaa.. ilek laa abam ais..

wa yg muda ni pn duk kt umah je..

haha...bahagia juga tetiba mengaku muda ni.. :p

budakijaupendek said...

bak mai satu le bro.. haha!

ArELeEz said...

aiskrim! owh.. jelesnye..!! uhuks2..

Tukang Karut said...

sibuknya...

محمد رازيق said...

wah telan air liur aku. selamat tahun baru 2013 :)

eita said...

suke sanagt makan ice cream kau ni lah..

Nong Andy said...

aku baca dari atas ke bawah.. jadi aku agak pet ko cakap tu ikan karuk tu la kan..?

Followers