Sunday, January 13, 2013

Hari 13

Antara benda yang paling saya benci:

1. Meja tempat saya menulis dikemaskan (susah kalau dikemaskan, nak cari balik barang-barang saya sebab biasanya orang yang mengemas tu selalu lupa kat mana dia kemaskan. Tambah-tambah kalau kejar deadline, mahu saya bertukar jadi hulk jap kalau barang tak jumpa)

2. Kena bebel (yang ni bagaikan jarum-jarum masuk ke dalam telinga saya.)

3. Orang tiba-tiba cubit saya (yang ni lagi la saya tak faham kenapa ada orang yang tiba-tiba datang pastu cubit saya. Kononnya mahu bergurau, tapi kalau ada yang cubit saya, rasanya mahu tumbuk je muka dia. Tapi memandangkan ramai yang cubit tu perempuan, saya tumbuk mereka dengan guna kuasa telepati saya a.k.a tak buat apa-apa pun.)

Perkara lain-lain, saya ok2 je. Semua masalah dapat diselesaikan dengan makan ais krim, main nintendo dan layan Pokemon.

3 comments:

Nong Andy said...

rasa nak join cubit gak lah.. hehehe.. tu tandanya ko comel sgt kekekekeke...

aku juga sama.. tak suka barang aku kena kemas lepas tu aku nak bertukar jadi naga bila tak jumpa barang aku heheheheeheh...

the malay male said...

bab membebel tu mmg saya pun tak tahan

*SiRibenMerah said...

hahaha..
saya ada satu niat..
kalo dapat jumpe kamu saya nak cubit kamu..
kahkahkah~

*bila nk mkn eskrem sama2 neh*

Followers