Tuesday, December 11, 2012

11/12/2012 - Suprise

Ingatkan sempena 'hari kebesaran Sultan Selangor', kesayangan nak ajak makan sushi dan kek cawan kat ampang je... Tiba-tiba, pukul 12 tengah malam dapat kejutan ni... Oh, patutlah dari minggu lepas asyik tanya suka perisa apa... Terima kasih sayang, tahun depan beli lagi ek... muahahaha

Walaupun warna dia agak gadis, tapi sodap sangat... Tambah-tambah percuma hahaha
Dapat ais krim percuma... besao...
Esok nak pergi Wondermilk lak... Asyik makan je, tapi untuk tiga hari ni, lemak berkrim dibiarkan naik. Boroi tu kan seksi...kah3

13 comments:

*SiRibenMerah said...

happy birthday!

ehh, kena open table neh..

ArELeEz said...

xpe sbb lemak b'krim tu musti memahami tuannye.. ha3..

Nong Andy said...

boroi itu seksi? kah..kah..kah..

bagi ajalah kat kau...

Khairul Antasha said...

sweetnyaaaaaa... :)

Skull Writers said...

Untunglah kesayangan bagi cake... :D



-Nico Robin-

Gillette Flores said...

Cake yang agak 'gadis' itu nampak sedap!
Nyam nyam

Titisan Hujan said...

may Allah bless u Ais
betul,boroi itu seksi.hahah

Tukang Karut said...

untung la ada kesayangan...

si ngokngek said...

comelnya kek.sampainya hati hang makan.

boroi tu seksi.kahkah,boleh saingsaing mak mengandung.
selamat hari jadi.asrul atuk!

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

happy belated bufday bro
oke la tue
bukan u suker PINK ker???
larikkkkk hahaha lawak jer na
ni yg ke brpa 27 ker??
omg modaaaaaa :P

penjajah minda said...

hepi bufday bro. boroi itu menawan haha

tieykah said...

Happy birthday

Belum terlambat kan?

crescent said...

walaupun lambat tetap nak wish...happy birthday wei...sorry sgt x sempat nak wish awal2...hehe...kek tu cam sedap jer...haha...

Followers