Tuesday, March 1, 2011

Seksi

Saya rasa orang yang pandai buat jokes sangat-sangat seksi.

p/s : Ini hint untuk kekawan saya yang sibuk mau carikan date untuk saya. Terima kasih, tapi date yang korang carikan tu sangat-sangat seyes. Saya takut. hahaha

25 comments:

BonekadalamChermin said...

' akulah makhluk tuhan, yg tercipta yg paling seksi '


hahahaha


ahah? apa ni asek pikir date je??

ha?
ha?


.

Asrul "iLham" Sany said...

BonekadalamChermin : Kekawan paksa...hahahaha

CintaZulaikha said...

kahkahkahkah...pasti skrg ko sgt ehemmmm...

Asrul "iLham" Sany said...

CintaZulaikha : Ehemmmm ape beb????

oRkEd PuTiH said...

ye ker??npe owg yg pndy wt jokes sexy???bg sbb nye

oRkEd PuTiH said...

ye ker??npe owg yg pndy wt jokes sexy???bg sbb nye

Asrul "iLham" Sany said...

oRkEd PuTiH : Sebab saya suka gelak...

jd bg saya orang yg pandai buat lawak sgt2 seksi...

haNIz said...

wah!!
terbaek

Nurfazilah Cipa said...

wah2..mne agent mncr jodohnye tu??huuuu~

♕ Mr.IX ♂ said...

leh isi borang join cari jodoh? hahhahha

Asrul "iLham" Sany said...

haNIz : Terbaekkk gak

Asrul "iLham" Sany said...

Nurfazilah Cipa : Mrk terdiri dr kekawan saya...muahahaha

Asrul "iLham" Sany said...

♕ Mr.IX ♂ : Sile2...;D

So Shy Lady said...

yep, personaliti menarik tuuu ;)

bahagianya klau slalu gelak...awet muda

sahromnasrudin said...

seksi tue ape?? adakah ia pakaian atau perkataan..ada org kata seksi itu makanan..betul ke????

ADfeez said...

x kisah kalo dpt teman yg serius sbb sy sorang yg pandai buat jokes .. keh keh keh...

jgn xde sense of humor dah ler.. huhu

Asrul "iLham" Sany said...

So Shy Lady : TU ar, antara rahsia sy sentiasa nampak cam budak2....muahahhaa

Asrul "iLham" Sany said...

sahromnasrudin : Seksi bagi saya adalah sesuatu perkara yg boleh membuatkan hati saya senang...cewah...

Asrul "iLham" Sany said...

ADfeez : Untung sesape dapat ko...;D

♥ Juliana Violet ♥ said...

Vee tak pandai buat jokes, so memang tak sexey lah gamaknya kan? :)

Asrul "iLham" Sany said...

♥ Juliana Violet ♥ : U pandai wat joke apa?

;D

Sephi Sephia said...

Seyes?
hahaha...mereka prihatinlah!

Asrul "iLham" Sany said...

Sephi Sephia : Terlebih sebenarnya....hahha

:: belognisa :: said...

ingatkan ada gambar sexy td. tu yang terjah sini.huhu.hati yang luka mesti diubati dengan cinta baru secepat mungkin ke? huhu.. hope jumpa your true love tu. jgn tergesa2 takut tersilap lg.heh ~

Asrul "iLham" Sany said...

:: belognisa :: hahaha, saje bg guideline kat kekawan sy yg sibuk nak tolong carikan orng baru untuk saya...

masih mau jd single

;D

Followers