Sunday, March 6, 2011

Otak Kacau

Agak tekanan minggu ni (atas beberapa sebab personal)

Tetapi nasib saya baik sebab kawan saya, Lara sudi jadi teman berborak dan cuci mata sebelum dia balik kampung ujung minggu (T_T).

Rasa lega juga sebab kawan saya, Nik teman saya nyanyi/makan/jalan2 masa hujung minggu sebelum dia terpaksa balik UM sebab dia ada kelas (T_T).

Tetapi apa yang membuatkan saya rasa lebih gembira apabila saya tengok gambar ayah saya senyum.


I LOVE my DAD

14 comments:

haNIz said...

egge...
kekadang bile diri dlm kebingungan.. kembali ke kampung halaman adalah ubt paling mujarab..
:)

CintaZulaikha said...

pak cik encem..nak sain...kihikih

Asrul "iLham" Sany said...

haNIz : tol tu ;D

Asrul "iLham" Sany said...

CintaZulaikha : Tgk le anak die cam ne...hahahhaa

cik ayin said...

oh.ayah..ehhee.. :)

fawzeah zea said...

awk rindu ayah awk ke ??

♕ Mr.IX ♂ said...

pic masa ko kawin ker? gembira bebenor ayah tu dpt menantu...hahhhaa

p/s : gurau jer..moga cepat jodoh..heheheh

Asrul "iLham" Sany said...

cik ayin : :-)P

Asrul "iLham" Sany said...

fawzeah zea : Rindu kat orang lain

T_T

Asrul "iLham" Sany said...

♕ Mr.IX ♂ : Gmbar masa kakak aku kawen daa...

sahromnasrudin said...

melihat wajah ayah ibu membuat hati kita sgt tenang....

oRkEd PuTiH said...

salam..wah mcm nk blek kg gk..tension dok kt kampus nie=(

Asrul "iLham" Sany said...

sahromnasrudin : Setuju ;D

Asrul "iLham" Sany said...

oRkEd PuTiH : Alalaa, kalau rasa tensen sgt, balik ar kejap

;D

Followers