Thursday, May 10, 2012

FAKER Episod 4 : Blue Jeans


Katil bergoyang. Mula dengan perlahan, kemudian semakin rancak! Suara bergema, dan... dan... dan... Satu jeritan kepuasan dilepaskan! Eddin menyalakan rokok dan menghembuskan asap rokok, sementara seorang gadis keluar dari bilik air dengan hanya memakai trashy lingerie.

"You memang hebat. Legend!" gadis itu memuji.

Eddin masih menghisap rokok tanpa memberikan sebarang respon. Gadis itu terus membuka bra dan seluar dalamnya dengan gaya menggoda.
"Round ke dua?" gadis itu bertanya manja.

Ketika gadis itu merayap, mendaki tubuh Eddin, pintu bilik gadis itu tiba-tiba terbuka. Seorang lelaki berwajah marah meluru masuk dan cuba menumbuk Eddin.
"Jantan keparat! Berani kau rosakkan adik aku!" lelaki itu ditahan oleh gadis tadi yang merupakan adiknya.

Eddin segera mengambil seluar jeans biru Junya Watanabe Comme des Garcons-nya dan mahu berlari keluar.
"Adik bodoh! Dengan lelaki gemuk pun kau suka!" abang gadis itu marah menampar adiknya sehingga terjatuh.
"Bangsat! Pukul perempuan! Pengecut!" Eddin menumbuk abang gadis itu dan dia terus melarikan diri.
"Eddin, I LOVE You!" gadis itu menjerit sambil menahan abangnya.

Eddin keluar dari kondo gadis itu dengan menaiki Chopper-nya. 
"Perempuan bodoh! Senang-senang luahkan cinta, lepas tu blah cam tu je! Macam 'dia'! Bodoh!" Eddin berkata sendiri ketika menyusuri jalan Kuala Lumpur yang sibuk. Dia mengimbas kembali kenangan ketika dia bersama si'Dia'

28 comments:

Hanis MY said...

wahh blue jeans...cm ohsem jek...

Hanie Dew said...

Jumaat depan baru ada. alaa...

Lea Isnawi said...

tak faham bahasa omputih

kehkehkeh

eita said...

coming soon?..
tahun depan lah ni gamak nye..
hehehhehe

Tukang Karut said...

blue??? erm... yummmy....

sahromnasrudin said...

sat..bukak kamus ya hehehhee

iema ackles said...

tukang karut ingt blue jerk :D

Juliet_iRa~" said...

uikk terkejut tgk background..huuu

dah lama xdtg sini jd lain plak..heee

ciK LyndaWawa said...

sangat betul...hm.......

Asrul "iLham" Sany said...

tungguuu.... hahahaha

bukankosong said...

ceh, artis sgttt

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

selamat sibukkan diri..hehe

Chuu Muqhlis said...

mne pulak blue jeans aku nih haha

Rain said...

Tukang Karut gatal

grOundnUt said...

wow!busy lah tew~^^

dill said...

awesome! hihi

dill.

mynshazmin said...

niceeee... btw, luv d wallpaper, awesome!

eita said...

sadisnya citer kau....

sian eddin..hanyut dalam hidup sebab kecewa...

jangan lupa sambung lagi tu

ciK LyndaWawa said...

wah katil bergoyang! hehehehhe

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

stress byk sbb byk sgt brand yg pemes kat situew....tetiba verangan nak pakai jaket tweed chanel pink color plak...ni semua salah uuuuuu uwaaaaa kijammmmm!!

Rain said...

Sab tokey kedai bunga? aku ingat dia jadi Rose. haha

serius story ni paling feeling and best! tapi sheksyi.. tingat abam jeremy hohooo

teha said...

ppeerrgghh !

Hanie Dew said...

illlustrasi kemain.hahaha..
begitu sedih rupanya kisah si Eddin.
Dan abg Rose salah faham kat Farris. demm..tp dlm diari rose ada nama farris tu.ala..ala..cepat sambung.

best best.ayat ko dlm cerita buat mcm pembaca berada dlm situasi sebenar.tu aku la yg rasa.org lain tatau.

Tukang Karut said...

awat aku lak yang kena dalam komen ni...

delarocha said...

18sx punya cerita ni.. kena tunjuk IC dulu br bleh baca.. huhuhu

anamizu kaito said...

todia..telan ayaq lioq baca part memula tu..cisss~ =P






luv,
cik ana

wahida said...

katil bergoyang??

*SiRibenMerah said...

fuhhhhh.. hebat imaginasi..

lama x singgah sini.. pekabo???

Followers