Friday, March 30, 2012

Jeremy Renner as Hawkeye : 1/6 The Avengers Action Figure

Another action figure coming my way. Super excited cause it based on one of my favourite actor, Jeremy Renner. The face's cute, although I wish they could do more with his muscular arm. Can't wait to grab this guy. There goes my money again. Wonder what my sayang will think...haha 









9 comments:

eita said...

suke benor kau ni dengan patung mcam ni....

CintaZulaikha said...

ko dah beli ke noks???

Hanie Dew said...

tsk tsk tsk.. mmg seronok kalau dapat memenuhi hobi dengan senang hati. go for it Asrul. as long guna duit hasil titik peluh utk reward diri sendiri tak payah peduli harga. hahahaha.. *pandai je aku cakap*

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

tak sabar nak tengok movie ni :D

Tukang Karut said...

lagi lagi lagi lagi mainan lagi...

Rain said...

boleh aku wakilkan lempang dan lempeng untuk abam makan?

:P

~SaL IjOu~ said...

sgt smart tu~ ;)

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

patung mcm org betul la
ni brpa ratus plak ni???

Juliet_iRa~" said...

wahhh nice..

dah beli ke otw beli?hee

Followers