Wednesday, March 14, 2012

BFF = Best Fucker Forever

Kadang-kadang lebih baik ada kawan seksi mendada,
dari kawan bertudung tapi mulutnya seperti puaka.

Mahu kita ubah, itu, ini, persis Aaron Aziz agaknya,
Sedangkan dia lebih teruk dan babi dari pelacur tua.

Kita gemuk, kita celaka, kita buruk, dia nampak segala,
Dirinya debab, muka buruk, hati gampang tidak dilihat pula.

Oh dunia dan kelakuan bisa, memang perit, sekejamnya,
Bukan kerana penjahat tapi kawan sendiri rupanya.

18 comments:

*SiRibenMerah said...

uiks darling.. emosi petang2.. napekahhh? jum mkn eskrem baskin robin.. lalalalalala~

*bertenanglah.. pengalaman tuh penting dalam hidup kita.. Guru paling berharga.. so, lepas neh u da tau apa yg terbaik utk diri sendiri.. *

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

Manusia ni 1001 jenis perangai ader
Chill bro...relax na
X mau sour2 kang ilang dh seri jambu tue
Ngeeee!

Jue said...

eh nape ni Asrul..bermonolog sendirian mcm nak bgtau apa yg tpendam?

budakijaupendek said...

bhahhaa.
loike2 !
^^

syabab said...

salam Ais...maaf lame menghilangkn diri...hehe... ehmmm syabab pon xsuka perempuan mulut puaka especially yg jenis pakai tudung..buknnya condemn tp cm xkene lak tgk org cmtuu...so kalo syababsyabb jauhkn diri...xkuasa nk layan org2 cmtu... jom mkn ais krim...hehe

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

ohh dunia kejam~

tieykah said...

Nape ni weh?

zati embong said...

asrul..kenapakah?sabar k dik.

Chuu Muqhlis said...

entry penuh emosi. chill asrul..

dill said...

that is life, asrul.

dill.

Hanie Dew said...

orang..kalau kuman seberang laut nampak. gajah depan mata tak nampak. dia pakai teleskop barangkali sampai nampak kuman tu. XD

Tukang Karut said...

manusia itu pelakon ok yang memakai pakaian untuk menutup yang hakiki di sebalik baju...

CintaZulaikha said...

sapa yg kejam sgt ngn ko tuh...ce ceta...

~SaL IjOu~ said...

sila tinggalkan org mcm tu dgn kadar segera~

Juliet_iRa~" said...

aik aik nape ni..

sbr asrull..isskk mrh btol ni..:)

tarik nafas lepas..tarik nafas lepas..

ignore org gtu ea...

♕ Mr.IX ♂ said...

kawan makan kawan la ni yer...
sabar dan jauhkan diri je la...

cimöt said...

huh! dats why never n ever trust someone easily even ur best friend..

oh..i would rather be alone than thrown by those fucker..

si ngokngek said...

that life yang terselit duku dibahan kawan sendiri,
kita yang tercelaka agaknya..

Followers