Wednesday, February 29, 2012

Rezeki

Tahun lepas saya rasa sangat-sangat LOSER. 
Saya 'hilang' semua yang saya 'sayang'.
Kecewa rasa macam nak terjun bangunan.
Rasa macam nyawa kena cabut dari badan.

Kesayangan lari, jobless, semua benda yang buruk berlaku dalam satu masa yang sama.

Akhir-akhir tahun 2011 baru saya rasa lega.
Hidup jadi stabil dan pintu rezeki makin luas.
Dan saya jumpa orang yang paling sempurna untuk saya.

Kadang-kadang kalau rasa hidup kita macam hanjeng,
Cuba tutup mata sekejap dan bayangkan,
Masa depan sebenarnya boleh jadi lebih cerah.

Rasa seronok untuk mulakan 'fasa' terbaru dalam hidup.

20 comments:

CintaZulaikha said...

wahhhhhhh, nilah ayat2 ko yg paling aku suka agie..hope ko akan menemui kejayaan yg ko carik k..:)

Jue said...

syukur...kekdg tu pernah terasa nak pejam mata dan berharap sgalannya akn ok keesokkannya

takpe beb..thx to HIM, semuanya ok skrg =)

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

dugaan kehidupan beb! sabar ya~

YOUsoF said...

Kekadang manusia cuma nampak tembook rintangan berduri kat depan tu je... Sedangkan DIA sediakan ganjaran untuk kita di belakang tembok rintangan tu..

Syukur untuk segalanya bro..

zati embong said...

hidup x selalu indah dik.hargai bila saat indah 2 dtg k.

rozeeta rashid said...

there's always light at the end of the tunnel. =)

Tukang Karut said...

semoga fasa baru lebih baik...

teha said...

insyaAllah fasa baru lbh baik.. hee ~

p/s : anda di tag :)

Hanis MY said...

good for u! alhamdulillah..semoga terus mendapat kebahagian dan kejayaan....

tieykah said...

Dan semua itu ada hikmah di sebalik nya

:D

dill said...

moga 2012 menjanjikan kebaikan buat kite, asrul :)

dill.

Rain said...

kamu bagi inspirasi buat aku!

benarlah, selepas pedihnya ditimpa hujan, tiba masanya pelangi datang. cuma fasa untuk tempuh kepedihan perlukan masa.

Juliet_iRa~" said...

btol..

tuah ayah nampak di kaki..

tuah manusia tak siapa y tahu...:)

kdg2 kita lemah tp tu y akan buat kita jd kuat balik..rezeki awk asrul..alhamdulillah..

ehemmm fasa terbaru????hee..ada good news jgn lupa jemput!

Joey said...

tahniah!

aku pun harap ko happy dengan 'orang tu' :)

Chuu Muqhlis said...

semoga terus maju :)

NAZRUL AZAT said...

semoge happy selalu... yeeayyyy

Papa Mifz said...

good 4 u...:)

~SaL IjOu~ said...

juga sdg menuju ke fasa yg lebih baik, InsyaAllah..mari teruskan perjuangan!~ ^^

Aishah Jahirah said...

semoga rezeki terus murah n murah mencurah2...amin..

Hanie Dew said...

kalau lelah berlari dan memikul beban, kite kene berenti kejap. take a rest and breath. pray to HIM. and everything bole settled down perfectly. sorry aku baru baca entry ni. sobs !

Followers