Thursday, November 15, 2012

Mariah Carey

Semalam entri pasal Christina Aguilera.
Hari ni pasal hamster betina baru yang beli sekali dengan Christina Aguilera.
Mulanya nak cari bulu putih je, tapi kesayangan jatuh hati lak dengan yang ni. 
Jadi beli la dua, nasib baik MURAH.
Baik betul Mariah Carey ni, jantan datang nak rodok, serah diri je...hahaha


7 comments:

crescent said...

ok siyes rumah korang macam zoo kan...semua ada...haha...

CintaZulaikha said...

comey noks....:)

Tukang Karut said...

gebu nork!

Nong Andy said...

ahahahaha... baik ke gitu? pasrah sebenarnya ekekekekek

reenapple said...

aku rasa nanti da boleh buat konsert, dengan christina aguilera, mariah carey.. eheheh.

#aku tak berani nak bela hamster., Ehehehe

CikZaitul said...

baik ke macam tuh..naseb hewan kan..
alololo..bertambah la cucu cicit korg.. ekekekkeke

محمد رازيق said...

kemain, macam arits nama. haha. siannya mariah duk serah diri je. hehe

Followers