Thursday, February 28, 2013

Hari 28

Ketika semua orang sibuk nak ngantar anak-anak ke sekolah, saya harungi jalan sesak hantar Bradley* ke vet untuk vaksin.

*Brad tambah nama jadi Bradley sempena Bradley Cooper yang dapat pencalonan Oscar. haha.

Bradley good boy masa jumpa doktor. Mentang-mentang yang cucuk dia tu comel. kah3.

10 comments:

*SiRibenMerah said...

alololo...
sian dia.. kena cucuk..

the malay male said...

gatal jugak bradley ni ye

CintaZulaikha said...

huyoooo, kembangnya brad...kiuttt wehh, rasa cam nak peluk jek.

Tukang Karut said...

umangaihhh...gomok...

Nong Andy said...

brad comel lagi montok.. nak pinjam utk muah..muah dia smpai pengsan boleh? hehe...

bagus gud boy! gaya tidur aku boleh bagi A++ :)

ArELeEz said...

brad demam x lps kene cucuk? he3..

eita said...

rajin nyer kau

say to easy=) said...

cian die tp comel

missSenget said...

padahal yg excited jumpa dr comel tu, tuan dia..haha..

Cik Zaitul said...

amboi..kemahen dok baik2 kan..
kalau kucing aku lah..mau dicakarye bila nampak air dan jarum :)

Followers